סטודיו עיצוב תעשייתי בחברת גיזמו - עיצוב משולב עם הנדסה

סטודיו עיצוב תעשייתי – בית היוצר של האסתטיקה העיצובית.


עיצוב תעשייתי אינו מותרות. הוא חלק בלתי נפרד מהמוצר.  כחברה המחויבת לאיכות ולמצוינות אנחנו לא רק דוגלים בהקפדה על תוכו כברו אלא מיישמים זאת, הלכה למעשה, בכל תהליכי התכנון, ה פיתוחובעיקר – במוצר המוגמר.

סטודיו עיצוב תעשייתי  הוא בית היוצר של יצירת חזותו של המוצר. עם זאת, המעצב אינו שוקד רק על פיתוחה של מעטפת המוצר ואריזתו אלא מתאים את הצורה לתוכן באופן שיאפשר שימוש פשוט ונוח במוצר, יחזק ויעצים את האטרקטיביות שלו.

מוצר מעוצב הוא מוצר נעים לעין, מעורר עניין, מושך תשומת לב. השקעת מאמצים ומשאבים בתוך סטודיועיצוב תעשייתי נדרשת בעיקר כאשר יזמים ואנשי שיווק רוצים להחדיר מוצר חדש לשוק ולעורר באמצעותו ביקוש. מעצב יצירתי עשוי לשלב בעיצוב אלמנטים עיצוביים שונים המיועדים לקידום מכירות והגברת הביקוש של המוצר.

המעצב התעשייתי כפרסומאי:

על מנת להבין את חשיבותו של סטודיו עיצוב תעשייתי , ניתן לשאול דימוי מעולם תקשורת ההמונים. ידוע ומקובל הכלל: עשית ולא פרסמת – לא עשית . תפקידו של המעצב התעשייתי הוא, בהשאלה, כתפקידו של מפרסם הידיעה על אודות מעשה: להביא לידיעת הציבור ובמקרה זה גם לתודעתו את עצם קיומו של מוצר.

עיצוב המוצר נעשה בכוונת מכוון – להעניק לו ערך מוסף. היכרותו של המעצב התעשייתי את עבודת מהנדסי החברה ואת עבודתם של אנשי הפיתוח שלה מסייעים לו ומקלים עליו לבצע את עבודת העיצוב באופן שבו תישמר, בקפידה ובמלואה, איכות המוצר, שהיא תנאי הכרחי ונדרש לשימושו.

 הבנתו  של המעצב התעשייתי את המורכבות של המערכת ההנדסית המסועפת ואת שלבי פיתוח המוצר , החל שלב השרטוט הראשוני וכלה באב טיפוס שלו מאפשרת את שילובו בכל שלב נתון.

סטודיו עיצוב תעשייתי הוא מעבדה שבה משלובים זה בזה איכות ויופי. בין אם המעצב נדרש לעצב מוצר חדש, שעונה על צורך בסיסי של בני אדם או, לחלופין, נועד להקל עליהם בביצוע מטלה כל שהיא, לענג אותם או לשעשעם, ובין אם הוא נותן מענה לדרישה של תעשיינים (כגון בפיתוח רכיב  כל שהוא למכונה) – המעצב רואה בעיני רוחו את המשתמש בקצה. בשבילו ולמענו הוא עומל ויוצר.