מרעיון למוצר שגייס מליוני שקלים ונמכר בכל העולם

כאשר בודקים סיפורי הצלחה של פטנטים חדשניים, המוצר Mifold נכנס ללא ספק לרשימת סיפורי ההצלחה הגדולים ביותר. חברת גיזמו מייקר, אשר הובילה את פיתוחו ההנדסי של Mifold, גאה בהצלחה שלו ומספרת את סיפורו של המוצר המפתיע הזה.

כל מי שיש לו ילדים, מכיר את הבעייתיות של ההסעה שלהם ברכב: ילדים מגיל שנתים ועד 8 לפחות, זקוקים למושב בטיחות מתאים ברכב. מושב הבטיחות מגביה אותם, על מנת שיוכלו לחגור את חגורת הבטיחות בצורה נוחה ובטוחה. אך המושבים הללו גדולים, מסורבלים, כבדים ולא נוחים. קשה להכניס מספר מושבים לרכב אחד, במיוחד אם הוא קטן, וקשה עוד יותר לנייד את המושבים מרכב לרכב, מה שמסרבל את  כל המשפחה בזמן יציאה לטיולים, בנסיעה עם סבא וסבתא או כאשר הורה אחד מעוניין לקחת ברכבו גם את החברים של הילדים.

פטנט Mifold פותר את כל הבעיות האלה. Mifold הוא כסא בטיחות קטן במיוחד, קל ובטיחותי, אשר מבצע פעולה הפוכה ממרבית הכסאות – במקום להגביה את הילד אל חגורת הבטיחות, הוא מנמיך את חגורת הבטיחות לגובהו של הילד, כך שהילד חגור בצורה בטוחה לחלוטין. כסא Mifold מתקפל לגודל קטן מאד, והוא גם קל משקל, כך שנוח לאחסן אותו בכל מקום, כמו למשל בתא הכפפות של הרכב, או אפילו בילקוט של הילד, כך שלא משנה מיהו ההורה שמגיע לקחת אותו מן הלימודים, הוא תמיד יהיה חגור בצורה בטיחותית.

המוצר Mifold החל את פיתוחו ההנדסי אצלנו, בחברת גיזמו מייקר. על מנת לגייס כספים לייצור של המוצר וכדי להציג את המוצר חדש לעולם, הקים היזם עמוד באתר אינדיגוגו וניהל קמפיין. המוצר הייחודי הזה גרר התעניינות רבה בקרב הגולשים באינדיגוגו, ובתוך זמן קצר, בזכות קמפיין בנוי ומנוהל נכון, הצליח לגייס מעל 2,500,000 דולר!

כיום, המוצר כבר נכנס לשוק ובונה בהדרגה את פרסומו. היתרונות הרבים שלו הופכים אותו למוצר מבוקש במיוחד, והוא נמכר במכירה פרטית ובהזמנות טלפוניות, כמו גם באתרי קופונים למיניהם. בהדרגה, עומד כיסה Mifold להגיע גם לחנויות השונות למוצרים ייעודיים לתינוקות ולילדים.

המוצר עומד בכל תקני הבטיחות והאיכות. הוא גם קל מאד לניקוי (ואפילו יכול להיכנס למדיח הכלים), והוא מתאים לילדים בכל גיל.

אין ספק שמדובר כאן בסיפור הצלחה של ממש, שמתבסס על תהליך פיתוח נכון של הפרויקט משלב הרעיון ועד לבחירת מודל שיווקי מתאים וניהול של הקמפיין.

יש לכם רעיון למוצר ייחודי, אתם מוכנים לצלול לתהליך הפיתוח שלו במטרה להציע לשוק העולמי את המוצר שלכם? מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולקבוע פגישת ייעוץ עם צוות המומחים שלנו!