עיצוב למוצר חדש לאחר פיתוח הנדסי

בכול מקום שבו אנו נמצאים, אנו מוקפים במוצרים - בכול יום מיוצרים מיליוני מוצרים שהם בעלי השפעה על איכות חיינו: מוצרים אלה קובעים את הדרך בה אנו חיים, את מה שאנחנו יכולים ומסוגלים לעשות. המוצרים האלה נוצרו בזכותם של מעצבי מוצר.

למעצבי המוצר ישנה השפעה עצומה על חיינו - הם רואים את העתיד ומייצרים עבורנו את ההווה.

תהליך פיתוחו ההנדסי של מוצר, מורכב ככל שיהיה - לא יהיה שווה את כל המאמץ ללא עבודה מהימנה של מעצבי המוצר. עיצוב המוצר הוא ה-TOUCH  הסופי הנדרש במוצר בכדי שהוא באמת יהפוך להיות כזה עבור משתמשים שונים.

בזכות חשיבה מעמיקה המשלבת יצירתיות ופונקציונאלית לכל אורך תהליך הפיתוח ההנדסי (וגם אחריו), מצליחים מעצבי המוצר להפוך קונספט למציאות.

תהליך עיצוב מוצר, לכל אורך הדרך של תהליך הפיתוח ההנדסי וגם אחריו - כולל בתוכו רעיונות, פרמטרים של התנהגות וטכנולוגיה הקשורים בסביבת החיים או העבודה שלנו. מתוך סביבות אלו מעצבי המוצר מצליחים לגזור קונספט עיצובי ולפתח מוצר איכותי שישפיע על איכות חיינו, כמשתמשים במוצר. יחד עם זאת, כאשר מדובר במוצר המשלב בתוכו מנגנונים מכאניים ואלקטרוניקה מומלץ לעבוד בשיתוף פעולה עם מהנדסים מתחומים שונים שיידעו לספק פתרונות הנדסיים למוצר ולתכנן את מנגנון פעולתו. ושוב, גם במהלך הפיתוח ההנדסי וגם אחריו, מעצבי מוצר לוקחים בחשבון צרכים פונקציונאליים, טכנולוגיים ואף תרבותיים בתהליך העיצוב.

ניקח כדוגמא מובהקת את חברת APPLE המייצרת את מכשירי האיפון. החברה משקיעה הון עתק בעיצוב מוצריה כאסטרטגיה שמצליחה לכבוש שוק תחרותי במיוחד: היא שמה דגש על מראה, על מגע ועל יכולות ביצוע. במכשיר ה-IPOD  למשל, ניתן דגש רב על עיצוב ועל חדשנות כאסטרטגיה מנצחת וכשיצא מכשיר ה-IPOD הראשון, הוא זכה בזכות כך להצלחה גורפת ברחבי העולם.

אנחנו בחברת "גיזמו הנדסה"; צוות של מהנדסי מכונות ואלקטרוניקה ומעצבים תעשייתיים מנוסים, עובדים בשיתוף פעולה כמקשה אחת - וזאת בשם מטרה אחת: לספק ללקוחותינו פתרונות הנדסיים יצירתיים ואיכותיים.

אתם מוזמנים ליצור קשר ולקבוע פגישת ייעוץ והכוונה מקצועית עם צוות שלנו!