פיתוח ועיצוב תעשייתי למנגנון מכאני

עיצוב תעשייתי, במהותו הוא יצירה ופיתוח מוצרים בסדרה. בתוך זאת, תפקידו של העוסק בתחום, המעצב התעשייתי הוא ללוות את הלקוח החל מהשלב הראשוני של הקונספט (הרעיון)  הראשוני של מוצר, בכל תחנות עיצובו ועד לשלב הסופי של הייצור בפועל.

העיצוב התעשייתי משלב בין יצירתיות לפרקטיות. באמצעות העיצוב התעשייתי, המוצר המתוכנן יכול להגיע למיצוי מלוא הפוטנציאל הגלום בו בהיבטים של חדשנות, יעילות, נוחות ונראות סופית. העיצוב התעשייתי צריך לכלול בתוכו טרנדים חדשים, שימוש בטכנולוגיות ובחומרים שונים שמטרתם יחד היא להביא לפונקציונאליות נדרשת במוצר אותו מתכננים.

ניתן לקחת כדוגמא, את שלושת המוצרים הרפואיים הבאים המשלבים מנגנון חשמלי המפעיל מנגנון מכאני - היוצר נוחות ומדגים פונקציונאליות מיטבית בשימוש:

  • מנוף העמדה חשמלי PL500E: מכשור רפואי המיועד לסייע בהעברת מטופל ממקום למקום. מדובר במנוף בעל יכולת להרים ולשאת משקל של עד 227 קילוגרמים ובגובה הנפה מרבי של 195 ס"מ. יש כאן שילוב מכאני שפועל באמצעות רשת החשמל ועיצובו מספק פונקציונאליות אופטימאלית. המוצר הוא פרי פיתוחה של חברת Bestcare האמריקאית.

  • מיטה סיעודית חשמלית Allura Mighty: מיטה סיעודית לשימוש ביתי או במוסדות, מתאימה לשימושם של מטופלים כבדי משקל - עד 225 קילוגרמים. המיטה בעלת מזרון 4 חלקים וניתן לכוונן בה משענות גב, ירכיים ולקבוע את גובה המיטה. המכשור הוא פרי פיתוח של חברת Burmeier הגרמנית.

  • מכשיר פדלים MSD DELUXE: פדלים לידיים ולרגליים המאפשרים להגביר סיבולת לב ריאה ולחזק את שרירי הידיים והרגליים . באמצעות מסך LC  פונקציונאלי, ניתן לקבוע רמת התנגדות, משך זמן אימון ולבדוק נתונים שונים כמו כמות הקלוריות שנשרפה במהלך האימון. המוצר הוא פרי פיתוחה של חברת MSD האמריקאית.

אנו בחברת "גיזמו הנדסה", מספקים עבור לקוחותינו- יזמים פרטיים וממציאים, ארגונים וחברות ואף לתעשיות גדולות וחשובות כמו לתעשייה הביטחונית, שירותי הנדסה מלאים ומקיפים- תוך שאנו מלווים אותם בפרויקטים השונים בפיתוח, בתכנון ובתהליך ההכנה לייצור.

צוות מהנדסי המכונות, האלקטרוניקה והמעצבים התעשייתיים של חברתנו, מונע מתוך תשוקה אמתית לקדמה ומאמין כי בכל פרויקט נמצאת הזדמנות לחולל שינוי גדול וחשוב בחיים של כולנו!

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר על מנת לקבל ייעוץ הנדסי ולתאם פגישת הכוונה מקצועית!