מהו עיצוב המוצר למוצר חדש


איך מעצבים מוצר חדש?
העיצוב התעשייתי הוא בעיקר כלי שיווקי, כלומר דרך להגדיל את המכירות של מוצר חדש או פטנט .

בהינתן מוצר בתחום המכניקה, אלקטרוניקה או כל תחום אחר, עיצוב המוצר לא תמיד יהפכו למוצר יעיל יותר, חזק יותר או אמין יותר. העיצוב גם לא תמיד יקל על השימוש או יוריד את עלות המוצר לצרכן (לפעמים כן). אך בכל זאת, עיצוב המוצר יגרור כמעט תמיד עלייה משמעותית במכירות ויגדיל את השורה התחתונה של העסק.



איך זה עובד?

חברות פיתוח גדולות מעסיקות בדר"כ מעצבים במשרה קבועה (לצורך ביצוע עבודות עיצוב תעשייתי של מוצרים או עיצוב גרפי של אריזות ודברי פרסום), ודואגים לליווי של מחלקות הפיתוח בצורה סדירה.

חברות קטנות יותר פונות למעצבים עצמאיים, או לחברות עיצוב תעשייתי המעסיקות מעצבים ומעניקות שירות מיכור חוץ של עיצוב המוצר לפרויקטים ספציפיים.

בדרך כלל ניתן לקבוע פגישה עם מעצב ללא התחייבות מראש, ולהבין אילו רעיונות לעיצוב המוצר יש לאותו אדם. לאחר מכן, המעצב התעשייתי מציע הצעת מחיר, או נוקב במחיר לשעת עבודה. המחירים נעים בין 150-200 ש"ח לשעת עבודה, מבלי לכלול עלות ייצור מודלים, בניית דגמים וכדו.

אנו נוטים תמיד לעבוד עם מספר מעצבים תעשייתיים שאנחנו מכירים כבר שנים רבות ואוהבים את עבודתם. אם זאת, כדאי לפעמים להציע עבודות עיצוב מוצרים גם לאנשים חדשים, ולקבל הצעות נוספות ורעיונות רעננים לעיצוב איכותי.

חיפוש מהיר ברשת או באינדקס בעלי מקצוע יציג בפניכם כמה וכמה מעצבים מומחים העוסקים בעיצוב תעשייתי עיצוב גרפי או עיצוב המוצר. 



לקביעת פגישה עם מהנדס מכונות או מעצב תעשייתי ללא התחייבות, ניתן לפנות לאולג בטלפון: 054-4745412