תרומתה של עיתונות טכנולוגית לעולם היזמות

עולם הטכנולוגיה המשתנה כל העת בקצב מהיר זקוק לכתבים איכותיים. העיתונאות בתחום הטכנולוגי מסקרת קשת רחבה במיוחד של נושאים וביניהם:

  • פיתוחים טכנולוגיים פורצי דרך.
  • חדשות על עולם העסקים בתחום הטכנולוגיה, כמו למשל מיזוג בין חברות עסקיות שונות.
  • סיקור העולם החוקתי והפוליטי בתחום הטכנולוגיה, כמו צנזורה וחוקים רגולטורים הקשורים לעולם האינטרנט.
  • סיקור מוצרים חדשים (למשל, הסיקור על המצאות בתחומים השונים).
  • תרבות טכנולוגית.
  • טיפים ועצות בעולם הטכנולוגיה.

נקודות הסיקור השונות הנ"ל, מתאימות לסוגים שונים של עיתונאות. למשל, מגזין מודפס יספק סיקורים מפורטים יותר על תחום התרבות למשל, בעוד לעומת זאת- בלוגים רבים יבחרו להתמקד בחדשות ושמועות כיוון שביכולתם להישאר מעודכנים בקלות יחסית.

למרות שהמדיה המסורתיים כמו עיתונות מודפסת וטלוויזיה עדיין מעורבים בעולם העיתונות המסקרת את תחום הטכנולוגיה, רוב החברות העוסקות בפיתוחים טכנולוגיים חדשים יבחרו לפרסם ברשת ולעיתים תכופות יספקו תוכן שנועד ספציפית להתפרסם באינטרנט דרך בלוגים, פודקסטים וסרטוני וידאו.

הכניסה לעולם העיתונאות הטכנולוגית דומה לכניסה לתחומים שונים של עיתונות. הכשרה עיתונאית בסיסית יכולה להיות שימושית, אך כדאי שתהיה גם אוריינטציה מסוימת לתחום הטכנולוגיה, אם זה ברמת ההתעניינות בתחום או אפילו בעיסוק ממשי בו.

עיתונאים ככלל, תמיד צריכים לחשוב על קהל הקוראים שלהם, אך עיתונאים בעולם הטכנולוגיה צריכים לחשוב באופן מעמיק ונקודתי על הדרך בה הם רוצים להעביר לקהל הקוראים שלהם את התוכן שהם כותבים. 

בתור יזמים ומייקרים אנו, בגיזמו מייקר, תמיד משתדלים להיות מעודנים בפיתוחים טכנולוגיים האחרונים, בהמצאות חדשות ופרויקטים פורצי דרך.