פיתוח אפליקציות חדשות בתחום התנועה והתחבורה

כל יום עולות לאוויר אפליקציות חדשות, אלפיקציות שמשפרות לנו את איכות החיים

בכל יום בממוצע, מושקות למעלה מ-600 אפליקציות חדשות. המגוון הוא עצום ובלתי נגמר, והאפליקציות כיום משמשות אותנו כמעט בכל תחום חיים אפשרי: בידור ופנאי, אופנה, תחום הבנקאות והמסחר האלקטרוני ועוד מגוון רחב של תחומים נוספים.

ישנן אפליקציות, שמעבר ליכולתן להפוך את חיינו לנוחים הרבה יותר בשגרת היום-יום, הן גם מסייעות בהגנה ממשית על חיינו. כך למשל, ניתן לראות פיתוחי אפליקציות מתקדמים בתחום התחבורה שמטרתם היא להבטיח עד כמה שניתן- כי הנסיעה שלנו תהיה בטוחה במהלך כל הדרך מביתנו ובמהלך כל הדרך חזרה אליו.

אחד הגורמים המרכזיים כיום לתאונות דרכים, הוא ההתעסקות במכשיר הסמארטפון במהלך הנהיגה, עם דגש על שליחתן של הודעות טקסט ממנו.

בעולמנו שהפך למשוכלל כל כך מבחינה טכנולוגית, הניסיון למנוע, או לפחות למזער ככל האפשר את מסיחי הדעת השונים המשפיעים עלינו בזמן נהיגה- נעשה באמצעות פיתוח אפליקציות דרך מתקדמות שנועדו לשמור על בטיחותנו.

לפנים כמה דוגמאות לאפליקציות תחבורה חשובות, שיכולות להבטיח לכם נסיעה הרבה יותר בטוחה בדרכים:

  • AT&TDriveMode:  אפליקציית AT&TDriveMode שפותחה על ידי חברת התקשורת הגדולה AT&T, נועדה לשמור על בטיחותכם האישית בדרכים. אפליקציה זו מאפשרת לבצע חסימת שיחות, טקסטים, קבלה ושליחה של מיילים וגם למנוע מהתראות שונות לקפוץ במכשיר הסמארטפון במהלך הנהיגה. נוסף על כל אלה, אפליקציית AT&T  יודעת לשלוח באופן אוטומאטי הודעות למי שמנסה ליצור עמכם קשר בזמן נסיעה וליידע אותם כי אתם נוהגים. האפליקציה נכנסת לפעילות עצמאית ברגע שאתם נוסעים במהירות העולה על 40 קמ"ש.

  • Safely Go: אפליקציה זו מסוגלת לענות באופן אוטומאטי לשיחות ולהודעות שלכם במכשיר הסמארטפון ולאפשר גישה לשלושה אנשי קשר חשובים ולהפעלתן של שלוש אפליקציות דרך חיוניות כדוגמת אפליקציית הניווט בדרכים של WAZE. מתוך הרצון לשים דגש על נושא הבטיחות, מפתחיה של האפליקציה תכנתו אותה בצורה כזו שהפעלתה תתאפשר בלחיצה אחת.

  • Protextme: אפליקציית Protextme, פרי פיתוח ישראלי, מאפשרת לכם להאזין באופן אוטומאטי להודעות טקסט שאתם מקבלים בזמן נהיגה. בתגובה להודעות שאתם מקבלים, האפליקציה מסוגלת לענות לשולחים באופן אוטומאטי ולעדכן אותם כי אתם נוהגים. למען הגברת בטיחותכם, האפליקציה יודעת להפעיל את עצמה ברגע שהיא מזהה כי רכבכם נמצא בתנועה.

אנחנו בחברת גיזמו הנדסה, מאמינים מאוד בקדמה טכנולוגית ורבות ביכולתה לשפר ולשמור על חייהם של אנשים.

יש לכם רעיון לפיתוח מוצר חדש או אפליקציה ייחודית?

צרו עימנו קשר ואנו נשמח לסייע לכם להפוך את רעיונותיכם המקוריים למציאות שמתגשמת!