אילו מוצרים ניתן לפתח בחברת גיזמו הנדסה (היבט טכני ויצירתי)

חברת גיזמו הנדסה, העוסקת בעבודתה בהתנהלות שוטפת מול יזמים, ממצאים וארגוניים עסקיים, מסייעת בפיתוח רעיונות לכדי מוצרים מוגמרים- ועושה זאת מתוך אמונה עמוקה בלקוחותיה ובהמצאתם.

מתוך האמונה בלקוחותיה בעלי היוזמה, חברת גיזמו הנדסה פועלת במלוא המרץ ועם תחושת שליחות גדולה לייצר את העתיד כבר בהווה. תוך שילוב בין יצירתיות לבין פרקטיקה שהופכת את הפיתוחים בהם היא מעורבת או הייתה מעורבת למשני מציאות, היא מביאה בשורות של ממש.

בין השילובים הייחודיים של יצירתיות ופרקטיקה ניתן למנות את הפיתוחים הבאים בהם גיזמו הנדסה לקחה חלק והובלה:

  • עגלת קניות מתקפלת: עגלת קניות מתקפלת אישית פרי יוזמתם של זוג יזמים שהחליטו שהם לא מוכנים יותר לסחוב שקיות של סופר לאוטו והביתה. בשילוב של מכאניקה ויצירתיות, העגלה הניידת מאפשרת למעשה לכל בנאדם להגיע עם העגלה האישית שברשותו ולהכניסה עם כל המצרכים ללא צורך בסחיבת שקיות. ייחודיותה של העגלה היא בכך שהיא מתקפלת אפילו עד כדי נפח קטן במיוחד שאף יכול לאפשר לה להיות מוצבת בתוך תא המטען של רכב באופן קבוע.

  • הלוקר הדיגיטלי: תא אחסון חכם המופעל באמצעות מכשיר הסמארטפון. הלוקר, המכיל תאי אחסון אישיים לשמירת חפצים עם תשלום לפי שעה, הומצא ונרשם כפטנט של ממציא ישראלי צעיר. הפעלת פתיחתו וסגירתו של הלוקר הדיגיטלי נעשה באמצעות שליחת מסרון אס אמ אס וללא כל צורך במפתח. מדובר בשילוב ייחודי של מכאניקה, אלקטרוניקה ופיתוח מערכתי היוצרים מוצר טכנולוגי יחודי.

  • NoomiNoomi זרוע נדנוד אוטומטית לעגלת תינוק: מכשיר ייחודי המאפשר לנדנד בצורה בטוחה ואוטומטית עגלת תינוק ללא כול התערבות מגע יד אדם. שילוב ייחודי של יצירתיות ויוזמה, עם ההיבט הטכני המאגד בתוכו מכאניקה ואלקטרוניקה לכדי טכנולוגיה חדשנית.

חברת גיזמו הנדסה אמונה על למעלה מ-400 פרוייקטים שונים בהם היא הייתה מעורבת, הן כמפתחת רעיונות של יזמים, ממציאים וארגוניים עסקיים, והן כמפתחת רעיונות אשר הגיעו מתוך משרד החברה. הצוות ההנדסי של גיזמו הנדסה פועל במטרה לפתח רעיונות למוצרים מוגמרים תוך שילוב ההיבט הטכנולוגי עם זה היצירתי.

חברת גיזמו הנדסה מזמינה אתכם; בעלי היוזמה,  לפנות אלינו ולפתח יחד אתנו את הרעיונות שלכם לכדי מוצר משנה מציאות.

צרו קשר לקבלת ייעוץ הנדסי ראשוני ותאמו פגישת הכוונה מקצועית.