למה חשוב לפתח מוצר בשיתוף פעולה עם מעצב תעשייתי

מעצב תעשייתי הוא בעל מקצוע שתפקידו לעצב את המוצר תוך התחשבות בקהל היעד שלו, בנוחות השימוש ובפרמטרים נוספים. המעצב מנגיש את המוצר לקהל היעד באמצעות שימוש בידע מתחום הטכנולוגיה, מדעי הסביבה, שיווק, עיצוב וחדשנות, ובאמצעות הבנה מקיפה של צרכי האוכלוסייה אליה הוא פונה ליצירת חוויית משתמש מיטבית.

שיתוף פעולה עם מעצב תעשייתי הוא צעד הכרחי בפיתוח מוצר חדש - מעצב תעשייתי הוא אדם שמבין את השוק ואת התעשייה עצמה, הוא יודע כיצד לעצב את המוצר בצורה קלה לשיווק, ויודע לפלח את שוק היעד, להתאים את המוצר לצרכנים ולהעניק לו סגנון עיצוב ידידותי בהתאם לחומרי הגלם הנדרשים, לעלויות הפיתוח המשוערות, לדרישות האישיות של היזם ולאפיונים הטכנולוגים. המעצב מבין גם באופנה ובסגנון המקובלים בתרבות, במגזר או בשכבת הגיל אליה הוא פונה ומשלב את כל הפרמטרים על מנת לתכנן מוצר שימשוך את תשומת לב הצרכנים, ושיגרום למשקיעים מיועדים להשקיע במוצר.

בפגישה ראשונית, המעצב יפנה ליזם שאלות כלליות שמטרתן הבנת הייעוד של המוצר - מה היתרונות של המוצר, כיצד המוצר פועל, למי המוצר מיועד, ובהמשך שאלות יותר ממוקדות על עלויות הייצור המשוערות של המוצר, על דרישות אישיות של היזם לגבי עיצוב המוצר ועל דרכי השיווק המיועדות.

בסופו של דבר, עיצוב תעשייתי של המוצר הוא שלב משמעותי בפיתוח המוצר בדרך לבניית האב טיפוס, הוא קובע את מראה המוצר הסופי ואת חווית המשתמש - אספקטים הקשורים לממשק השימוש במוצר כגון - נוחות השימוש, נגישות, קלות והתמצאות, אסתטיות וכדומה. מוצר שיצור רושם חיובי יהיה קל לשיווק, מוצלח ורווחי. הפנייה למעצב מוצר תעשייתי (עצמאי או חלק מחברה), אינה זולה - אך בהמשך חוסכת עלויות. עיצוב מוצר אצל מעצב מקצועי, מנוסה ומומחה בתחומו מחזירה את ההשקעה תוך זמן קצר ומבטיחה מוצר איכותי ונוח לשימוש.

בגיזמו הנדסה, אנו עובדים עם מעצבי מוצר ומעצבים תעשייתיים שישמחו לעמוד לרשותכם במידת הצורך, ולחסוך לכם זמן בבחירת מעצב עם שורה של אנשי מקצוע מנוסים ומעולים בתחומם, העובדים בשיתוף פעולה מלא עם מהנדסי החברה לכל אורך שלבי תכנון המוצר ובהתאם לציפיות הלקוח.

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר לפגישת ייעוץ והכרות ראשונית.