מהם הגורמים המקצועיים שמעורבים בפיתוחו של מוצר חדש

פיתוח מוצר חדש הוא תהליך מורכב הדורש מענה ממגוון גורמים מקצועיים שיעבדו יחד, בתיאום מושלם, על מנת להביא לפיתוח מוצר איכותי ומוערך. פיתוח מיזם והפיכתו למציאות בשטח דורש עבודה מסונכרנת של גורמים רבים כגון מהנדסים, מעצבים אנשי שיווק ומכירות ועוד.

תהליך פיתוח המוצר מתחיל בהעלאת רעיון. לפני שיוזם הרעיון מחליט להתקדם עם פיתוחו עליו לבדוק את השוק, לבדוק אם יש צורך במוצר שלו, מי המתחרים, מה היתרונות והחסרונות שלו וכל פרט אחר שיעזור לו לקדם את המוצר.

לאחר בחינת השטח והכנת הקרקע למיזם שלכם, יש לתכנן את המוצר. המהנדסים - אנשי אלקטרוניקה, הנדסת תוכנה ומהנדסי חומרים, יעבדו על בחירת חומרים ותכנון המוצר, הבנת המכניקה שלו ובניית מודלים ממוחשבים להדגמת דרך פעילותו, ויחד עם מעצבי המוצר שיקבעו את צורתו הסופית של המוצר תוך התחשבות בקהל היעד, בנוחות השימוש, בנראות המיטבית של המוצר ובשיקולים נוספים, יכינו אב-טיפוס ראשוני.

גם לאחר שאב-הטיפוס מוכן יש צורך בביצוע בדיקות מוצר - ראשית יש לבחון את המוצר ולהכניס תיקונים ושיפורים במידת הצורך, לאחר שכל הבדיקות והשיפורים בוצעו – הקרקע מוכנה למציאת משקיעים פוטנציאליים למוצר החדש. דרך הטובה ביותר לשכנע את המשקיעים לתמוך במוצר היא באמצעות מצגת מפורטת ומושקעת, אשר מדגימה את פעילותו של המוצר, את החידוש שבו, את יתרונותיו על פני המוצרים דומים של המתחרים, טכנולוגיות ייצור, הבנת צורכי השוק ועוד...

בחברת גיזמו הנדסה תוכלו למצוא בעלי מקצוע שיעזרו לכם לבחון את הפוטנציאל המסחרי של המוצר שלכם, לפתח את הרעיון שלכם משלב הקונספט עד לאב-טיפוס עובד, להכין שרטוטים והדמיות של המוצר ופעילותו, שיאפשרו לכם להציג את פרויקט שלכם בצורה המיטבית משקיעים פוטנציאליים.

לאחר שהכנתם את התשתית הכלכלית להמשך פיתוח הפרויקט – ניתן לעבור לשלב של ייצור המוני. השלה הזה דורש מציאת מפעל ייצור שמסוגלים לעמוד ביעד של כמויות גדולות לצורך ייצור המוני.

ולבסוף יש לפנות לגורמים המתאימים לשיווק המוצר לקהל היעד שלו - כלומר יש צורך באנשי שיווק מוכשרים המכירים את השוק וידעו כיצד למכור את המוצר ללקוחותיו המיועדים ולפנות למשקיעים נוספים במידת הצורך.   

פיתוח מוצר חדש מלווה אתגרים רבים הדורשים פתרונות מאנשי מקצוע מנוסים, הדורשים עבודת צוות והיכרות עם כל הגורמים המעורבים בתהליך. עבודת צוות טובה של אנשי מקצוע שמכירים זה את זה ועובדים שנים רבות יחד מקלה על תהליך פיתוח המוצר. בחברת גיזמו הנדסה, אנו עובדים עם הגורמים המנוסים והמקצועיים ביותר, אנו מתחייבים לייעוץ מקצועי וליווי לכל אורך התהליך.

מזמינים אותכם ליצור איתנו קשר לקביעת פגשית ייעוץ ראשונית.