פיתוח מכאניקה והנדסת מכונות - פיתוח מוצרים ופטנטים בתחום המכניקה

גיבשתם קונספט מבריק או פטנט המבוסס על מכניקה? כעת עליכם להכיר היטב את מכלול השלבים השונים הכלולים בתהליך פיתוח מכאניקה ורישום פטנטים. היכרות מעמיקה עם נושאים אלו יסייעו לכם להתכונן כראוי לשיווק מוצלח ואיכותי בשוק המקומי והבינלאומי. לא מעט יזמים אינם יודעים במה יותר כדאי להתחיל את התהליך, האם מומלץ להתחילו ברישום פטנט או לחילופין לבצע ראשית פיתוח מכאניקה מקצועי. אין מענה חד משמעי לשאלה זו, אולם בין כה וכה יש להתוודע למגוון היתרונות והחסרונות בכל בחירה שכזו.

תהליכי פיתוח מוצרים מכאניים

אם העדפתם להתחיל בפיתוח מכאניקה מקצועי יש להביא בחשבון את הצורך לערוך סימולציות ממוחשבות במסגרת הפיתוח לרבות ייצור של דגמי אבטיפוס, פיתוח רכיבים מכאניים ועוד. במצבים אלו ניתן גם לשדרג את הקונספט הראשוני ולאתר פתרונות יותר חכמים לקיצור התהליכים ולשיפור רמת הביצועים. כל הפעולות הנ"ל בהחלט יאפשרו לכם להגיע מוכנים וערוכים יותר אל שלב הגשת הרעיון לפטנט. יש לגבש קונספט באופן מפורט ומקיף בכדי לבצע פיתוח מכניקה מקצועי ואיכותי.

חברת פיתוח מוצרים מכאניים

גיבוש הקונספט חייב להיעשות מתוך הבנה מעמיקה של תחום הפטנט במטרה להגיע ערוכים ומוכנים לשלב הייצור. במקביל חשוב להכין תיק מוצר איכותי שיוכל לשמש אתכם בעת רישום הפטנט. אם בחרתם לעשות זאת באופן עצמאי יש להיערך היטב לקראת תהליך הפיתוח. אפשרות נוספת היא לפנות לחברה מקצועית המתמחה במתן שירותי פיתוח מכאניקה דרך ליווי צמוד ליזמים פרטיים או לחברות ומוסדות ציבוריים. חברות אלו מציעות בין השאר שירותי הכנת תיק מוצר, שרטוטים, בדיקות מעבדתיות ועוד..

הנדסת מכונות ופיתוח מוצרים

כיום מוצרים מכאניים מהווים חלק אינטגראלי ממגוון רחב של שדות מקצועיים בתחומים רבים ושונים בעולם המודרני ובכללם מחשוב ותקשורת, תעשייה קלה וכבדה, מחקר ורפואה, תעבורה ועוד תחומים רבים. כל אלו הם קומץ קטן מיני תחומי עיסוק רבים המחייבים תדירות תכנון הנדסי מכאני מקצועי ואיכותי במיוחד בנושא של פיתוח מוצרים חדשים. מהנדס מכונות הוא סוג של אומן שתפקידו ללוות את הרעיון הגולמי הראשון לאורך כל שלבי הפיתוח וכלה בהפקה של מוצר חדש וייחודי.

חזון ויעדים

חברת גיזמו מתחייבת לגלם וליישם בתהליך הפיכת האב טיפוס למוצר סופי, את כל הלקחים שהופקו מתוך התכנון הארוך והרב שלבי במהלכו עבדו המהנדסים המכאניים בשיתוף פעולה מלא עם מומחים מתחומי ידע אחרים, במטרה להגיע למוצר האופטימאלי בהתאם לדרישות השטח או הלקוח. בגיזמו רואים את הצורך בתכנון מכאני איכותי חלק בלתי נפרד לא רק מחיי השגרה של הציבור הרחב כגון צרכני תקשורת ובעלי רכבים אלא גם רכיב מהותי בהתפתחות העכשווית של האנושות כולה.

לאור כל האמור לעיל, חברת גיזמו נוקטת בגישה ייחודית במסגרת תכנון מוצרים מכאניים כחלק מתפישת עולם רחבה יותר החותרת למקם את המוצרים שנעשים על ידי מהנדסי המכאניקה בחברה על רצף של אבני יסוד המרכיבים את המציאות הנוכחית בה אנו חיים.