רשימת חברות עיצוב תעשייתי - איתור חברת עיצוב תעשייתי

הצלחתו של כל מוצר שפותח לצרכי שימושם הישיר של צרכנים תלויה ישירות ובאופן הכרחי בנושא הרחב של עיצוב תעשייתי. הנתון המיידי והראשון שעתיד למשוך את תשומת ליבו של הרוכש הפוטנציאלי הוא עיצוב המוצר, ואין זה משנה אם מדובר בכלי רכב חדש בשווי של מאה אלף שקלים או לחילופין במוצרי צריכה זולים דוגמת דיספנסר מפיות או בקבוקי שתייה קלה.

?מה חשיבותו של עיצוב מוצר

חברות עיצוב תעשייתי שצברו ניסיון מוכח בתחום, יסייעו לכם בבחירת הצורות, הצבעים ודרכי השילוב הנכונות שיעשו כולם את ההבדל הקטן והעדין שבין מוצר איכותי שעתיד להימכר בהיקפים גדולים ולהחזיר לפיכך רווחים נאים ביחס להשקעה הראשונית לבין מוצר בינוני בלבד שלא יצליח לממש את מלוא הפוטנציאל הטמון בו. במילים אחרות עיצוב מוצר הוא מה שעושה את ההבדל והוא זה שמהווה את סוד ההצלחה של כל מוצר באשר הוא.

?מהם המאפיינים הבולטים של הצרכנים של ימינו

במטרה להבין את התנהגותם של בני אדם ביחס לתרבותה צרכיה שלהם ויכולתם לקבל החלטות בזמן אמת באשר למוצר כזה ולא אחר, נערכו לא מעט ניסויים ומחקרים שונים. לא אחת קורה שהשוק כולל מוצרים מאד דומים אם לא זהים לגמרי, כאשר השוני היחידי בינם נובע מעיצוב המוצר. מתוך התוצאות ניתן לגלות שוב ושוב את המובן מאליו, צרכנים מקבלים החלטות לא מודעות במסגרת בחירת מוצרים ואף יסכימו לשלם סכומים גבוהים במיוחד עבור מוצר מסוים רק בזכות ובעקבות עיצובו החיצוני וחזותו הכללית.

?מה הקשר בין מהנדסים למעצבים תעשייתיים

כיום ניתן לראות כי עיצוב תעשייתי נלד במגוון אוניברסיטאות ומכללות שונות ומהווה חלק בלתי נפרד ממקצועות ההנדסה והייצור ולא בכדי. חברות עיצוב תעשייתי עובדות בשיתוף פעולה עם מהנדסים ואנשי תוכן במטרה להעניק מענה איכותי ומקצועי לעיצוב של מערכות מורכבות בתוכנות מידול הנדסי ללא פגיעה באיכות ההנדסית של המוצר. כיום לא ניתן עוד להפריד בין מקצועות ההנדסה השונים לבין עיצוב תעשייתי. כך אין שום אפשרות לעצב קליפה מבלי לקחת בחשבון את הקרביים של המוצר וחשוב לדאוג לשילוב מרבי בין עבודת המעצב לעבודת המהנדס.

?שילוב עיצוב והנדסה- מתי וכיצד

נדבך הכרחי במסגרת פיתוח מוצרים, פטנטים וכלים חדשניים הוא אותו השילוב הנכון של הנדסה ועיצוב תעשייתי דרך שימוש בכלים הנדסיים מקצועיים ומתאימים כגון סוליד וורקס ועוד כלי הנדסה ממוחשבים מסוגים נוספים. מעבר לכך חשוב לוודא תמיד כי קיימת אינטגרציה מוצלחת בין מי שאחראי על עיצוב המוצר לבין המהנדסים ואנשי הפיתוח השונים האמונים על מגוון היבטים אחרים של המוצר. לעתים ישנו צורך כבר בשלב הראשוני ביותר לשלב מעצב, בעוד שבמקרים אחרים ניתן לעשות את העיצוב עם תום העבודה על מערכות מכאניקה או אלקטרוניקה.

חברת גיזמומייקר- אינטגרציה מלאה

חברת גיזמומייקר מעסיקה מעצב תעשייתי מוסמך בעל ניסיון עשיר ולצד מהנדסי מכונות שהיו אחראים לעשרות פרויקטים שונים במסגרתם שיתפו פעולה. חברת מקביט מציעה אינטגרציה כזו, המאפשרת ללקוחות ליהנות מחיסכון משמעותי בזמן יקר המוקדש לרוב לבחירת אנשי מקצוע שונים. כך מקביט מבטיחה פיתוח מוצרים חדשים על ידי התייחסות נכונה לעיצוב המוצר, לאיכות הטכנית של המבנה, לפלסטיקה, לפונקציונאליות, למכאניקה ועוד..