VC Funds - מידע ורשימת קרנות הון סיכון

חברת "גיזמו הנדסה" ריכזה עבורכם רשימה קרנות הון סיכון הממוקמים בארץ ובחו"ל, אשר נוהגים להשקיע במיזמים ישראלים בתחומים מגוונים וברמות תדירות שונות.

רשימת הקרנות VC FUNDS

משקיעי קרן הון סיכון (VC FUNDS), שייכים לקרנות השקעות פרטיות, אשר משקיעות כספים בפרויקטים ומיזמים בעלי סיכון גבוה מתוך ציפייה וכוונה שהשקעתן תניב בסופו של דבר תשואות גבוהות במידה ואותם פרויקטים ומיזמים יזכו להצלחה. ככלל, קרנות הון סיכון נחשבות לדרך השקעה מן המקובלות והנפוצות ביותר לגיוס הון בחברות סטארט-אפ, לרוב בתחומי ההיי-טק. הקרן מגייסת באופן עצמאי כספים בבנקים בשוק ההון, דרך משקיעים מוסדיים או כאלה שהם פרטיים והתנהלותה נעשית על ידי מינוי נאמן או על ידי מועצת מנהלים סדורה. לא אחת, קרנות הון סיכון מציבות התניות בתמורה להשקעתן- בעיקר בדרישה לאחוזים משמעותיים ממניות החברה אשר בה הן מתכוונות להשקיע.

העומדים בראש קרנות הון סיכון הם בדרך כלל אנשים שיש להם ניסיון משמעותי בעולם העסקי והטכנולוגי. תמיכתם של קרנות הון הסיכון, מעבר להיבט הכספי, מתבטאת גם בתמיכה ברמת הניהול וברמת בניית אסטרטגיות אפקטיביות, כמו למשל כזו של אסטרטגיה שיווקית. למרות ציפייתן של קרנות הון הסיכון להניב תשואות גבוהות מהשקעה בחברות שונות, הן מודעות היטב לאפשרות שאותן חברות לא יזכו לצמוח ולשגשג וחלקן אף עלולות להיסגר.

כמו כן, קיים סוג נוסף של משקיעים הנקראים "משקיעי אנג'ל", שהם משקיעים פרטיים בעלי הון עצמי שבדרך כלל משקיעים אף הם בחברות סטארט-אפ הנמצאות בשלבים התחלתיים (Seed, Pre-Seed) וזאת בתמורה לאחוזים ממניות אותן חברות ולהתחלקות מסוימת ברווחים פוטנציאליים עתידיים שהיא עתידה להרוויח.

כיצד להשתמש ברשימה?

הרשימה המוצגת כאן יכולה להפיק תועלת עבור חברות המחפשות אחר משקיעים פוטנציאליים.

ברגע שהחלטתם לפנות לאחד המשקיעים מן הרשימה - הדבר האחרון שתרצו לעשות הוא לשלוח מיילים לא רלוונטיים לאותם משקיעים. הסיכוי לקבל איזושהי תגובה מהם יהיה במקרה שכזה, נמוך. במקום זאת, עברו על הרשימה ביסודיות, בדקו מהם תחומי בהם החברה שבחרתם נוהגת להשקיע בדרך כלל, זהו בהתאמה כי הם אכן רלוונטיים עבורכם והעניקו תשומת לב לרמת תדירות השקעתם במיזמים ישראלים.

אנו נשמח לספק עבורכם סיוע הסברתי נוסף לשימוש יעיל ברשימה המוצגת על ידינו כאן באתר וכמו כן כמובן, לעמוד לצדכם בליווי הנדסי יסודי ומקיף בפיתוח הפרויקטים והמוצרים החדשים שלכם.

אתם מוזמנים ליצור קשר על מנת ליהנות מייעוץ הנדסי ראשוני מקצועי ללא כל התחייבות ולתאם פגישת הכוונה עם צוות המומחים ההנדסיים שלנו שילווה אתכם בהמשך לכל אורך הדרך.