שירותי ייצור מוצרים בסין - חברה לייצור מוצרים בסין ובמדינות אחרות במזרח

סין במהלך שני העשורים האחרונים התפתחה משמעותית והפכה למרכז ייצור עולמי. רמת ואיכות הייצור בסין בניגוד לדעה הרווחת אינן נופלות מזו של מפעלי הייצור באירופה או בארצות הברית. אולם חשוב לקחת בחשבון כי רמת איכות הייצור בסין היא רחבה, החל מאיכות נמוכה מאד וכלה באיכות גבוהה. שירותי ייצור מוצרים בסין בעזרת חברה המתמחה בעסקים עם סין יאפשר לכל המתעניין בתחום לקבל מידע רחב אודות מפעלי ייצור מתאימים מבחינת האיכות והעלויות.

תהליך ייצור מוצר חדש בסין

כדי להבטיח תהליך ייצור מתאים ונכון בסין חשוב להקפיד על כמה שלבים מרכזיים כדלקמן: ראשית יש להגדיר בצורה מפורטת את המוצר דרך הכנת שרטוטים ובחירת חומרי גלם ובנוסף לחשב את הכמות הנדרשת לייצור ואת התקציב לשם כך. בשלב הבא יש להבהיר ליצרנים מהו המוצר הנדרש לייצור כדי לקבל הצעת מחיר. בחירת היצרן חייבת להיעשות בהתאם לכמה גורמים חשובים והם: גודל המפעל, התקנים בהם הוא עומד, מערך בקרת האיכות, המחיר ועוד.

שלבים מתקדמים בתהליך

לאחר שנמצא יצרן מתאים יש לנהל עימו משא ומתן לגבי המחיר ותנאי התשלום, לוחות הזמנים, אחריות וכדומה. בשלב הבא ניתן להתחיל בייצור של כמה דוגמאות ולשלוח אותן לחברה בארץ על מנת לקבל אישור. השלבים הבאים בתהליך מחייבים את הלקוח לדאוג לטיפול בתו התקן במידת הנדרש ואם ברצונו להתחיל בייצור המוני יש לוודא שהייצור נעשה תחת בקרת איכות שוטפת ולבסוף לטפל בכל הנושא הלוגיסטי הכרוך בשילוח לארץ היעד, עמילות מכס וכיוצא באלו.

שירותי ייצור בסין על ידי חברה מומחית

חשוב לציין כי שירותי ייצור בסין נעשים בהתאם לאופי הלקוח כך שאם מדובר בחברה קטנה המעוניינת לייצר מוצרים פשוטים ישנה אפשרות לפעול ישירות מול המפעל בסין דרך החברה בארץ. אולם אם ומדובר בחברות גדולות, חשוב לוודא שעובד מטעם החברה יימצא באופן שוטף במפעל בסין.