גיוס המונים לומדים מאלו שהצליחו

גייסו המונים לפרויקט שלכם בליווי והדרכה של היזם אור רזניק, היועץ והמלווה קמפיינים לגיוס המונים. תלמדו מנסיונו והביאו את הפרויקט שלכם להצלחה:

שלום, אני אור רזניק, היזם של Radmo - ״המעמד המושלם לטלפון לרכב״ (radmo.co).

לפני כ-3 שנים פיתחנו מעמד לטלפון המתחבר לחריץ הדיסק שברכב ורשמנו אותו כפטנט. זה היה תהליך ארוך ובסופו לאחר השקעה של הרבה זמן וכסף, הגיע השלב בו היינו צריכים גם לשווק את המוצר. כעבור שנה של כיתות רגלים, אינספור פגישות עם משווקים וקניינים, החלטנו לבחון את המוצר באמת, לחדור לשוק הבינלאומי ויצאנו בקמפיין גיוס המונים באינדיגוגו. (לינק לקמפיין) כעשרת אלפים תומכים מ97 מדינות עזרו לנו לגייס יותר מ- $250,000.

זה היה מסע מדהים ששינה את החברה שלנו והזניק אותה קדימה.

בעקבות חווית הגיוס שעברתי, התאהבתי בתחום של מימון ההמונים וכיום אני מייעץ ומלווה קמפיינים, משתמש בידע והניסיון שצברתי. אם אתם לקראת קמפיין גיוס ורוצים לשמוע יותר, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר דרך גיזמו הנדסה.

למדתי שיעורים רבים בתהליך ואני רוצה לשתף אתכם בכמה מהם: 

יש להתמסר ב 100%. ניהול קמפיין דורש עבודה מסביב לשעון, מענה על מיילים לתומכים ולקוחות פוטנציאלים, ניהול המדיה החברתית, יצירת באז סביב הקמפיין בקהילות רלוונטיות, יחסי ציבור ויצירת קשר עם כתבים, ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק ועוד ועוד.

Pre-Campaign הימים הראשונים של הקמפיין הם הקריטיים ביותר ויכריעו אם הקמפיין יידחק למטה בין אלפי הקמפיינים או שהוא יצליח להתברג לקמפיינים הפופולאריים בראש העמוד. לכן, לפני העלאת הקמפיין כדאי להכין מאגר לקוחות פוטנציאלים שמעוניינים במוצר ויהיו התומכים הראשונים ברגע שהקמפיין עולה.

להפעיל את קהילת התומכים ולהפוך אותם לשגרירים. חלק מהכיף וההתלהבות של אנשים במימון המונים הוא לעזור לחברה ולהפיץ את הבשורה שלהם. כדאי לנצל את זה ולעודד אותם לספר לחברים באמצעות תחרויות שיתופים, Strech Goals, וכל מה שיגרום לאנשים לשתף ולשתף!

קמפיין גיוס מוצלח הוא נכס בשביל החברה והמוצר. אני יכול להעיד מניסיוני האישי, שזה מביא את המוצר לתודעה בינלאומית, פותח המון דלתות: פניות מקניינים, מפיצים, Amazon , eBay וכו׳. כמו כן, הקמפיין ממוקם טוב בתוצאות החיפוש בגוגל ומהווה סוג של ״כרטיס ביקור״ גם לאחר סיום הקמפיין. בנוסף, זו פלטפורמה מצוינת לקבלת pre-orders והזמנות גם לאחר סיומו הרשמי של הקמפיין.

השאירו את פרטי התקשורת שלכם ב"התחל" ליצירת קשר עם אור.