פרויקטים של פיתוח מוצר שמצליחים לגייס מימון באתר גיוס המונים אינדיגוגו

פרויקטים מצליחים באתרי גיוס המונים- מאמר 199

Four Seasons: Four Seasons הוא קמפיין שהועלה באתר Indiegogo עבור מקלדת מחשבים, בעלת עיצוב מול רטרו ייחודי הפועלת בטכנולוגיה אלחוטית מתקדמת. המקלדת מסוגלת לעבוד עם מערכות ההפעלה של IOS, אנדרואיד ו-Windows. קמפיין ה-Four  Seasons עבור פרויקט המקלדת- המשלבת טכנולוגיה אלחוטית עם עיצוב מוצר  בסגנון של פעם- הצליח לגייס ב-Indiegogo תמיכה בסכום כולל של קצת למעלה מ-80,000 דולרים, כאשר סכום היעד המקורי היה 10,000 דולר (מדובר בעמידה מעבר ליעד המקורי בקמפיין של 800%).

 כמה עולה פטנט

בתמונה: מקלדת ה-"Four Season"; שילוב של טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב מוצר בסגנון רטרו (מתוך קמפיין באתר Indiegogo).

Bulletproof Jackets: Bulletproof Jackets, הוא אחד הקמפיינים הייחודיים ואולי היותר נועזים שהועלו לאתר Indiegogo המשלבים עיצוב מוצר כפריט אופנתי וטכנולוגיה מתקדמת. מדובר בז'קט קל משקל שמעבר להיותו בגד שניתן ללבוש, הוא גם אפון מגן נגד ירי אשר מוטמעת בו טכנולוגית הפייבר-בליסטיקה המתקדמת ביותר שקיימת היום.  קמפיין ה-Bulletproof Jackets באתר Indiegogo עתיד להסתיים לקראת אמצע חודש ינואר 2018 ועד כה, הוא הצליח לגייס תמיכה בסכום כולל של קצת יותר מ-130,000 דולרים.  היעד המקורי של הפרויקט היה גיוס סכום של 25,000 דולר (מדובר עד כה-בעמידה של למעלה מ-500 אחוזים מעבר ליעד שהוצב בתחילת הקמפיין).

 בניית אב טיפוס

בתמונה: דוגמא לאחד הז'קטים של Bulletproof Jackets, פריט אופנתי להמונים ואמצעי הגנה מפני ירי ( מתוך קמפיין באתר Indiegogo).

Unico Smartbrush: Unico Smartbrush היא מברשת חכמה פורצת דרך, המסוגלת לבצע צחצוח שיניים בתוך 3 שניות בלבד. בקמפיין שהועלה באתר Indiegogo, מוצגת מערכת מתקדמת במיוחד המוטמעת במוצר נטען של סט מברשות, הפועלות במקביל ומבצעות את פעולת צחצוח השיניים- באמצעות מנוע אלקטרוני. המברשת הטכנולוגית החכמה של Unico Smartbrush מעוצבת באופן ארגונומי לחלל הפה במטרה להבטיח צחצוח אפקטיבי ומהיר במיוחד.  קמפיין הפרויקט של Unico Smartbrush באתר Indiegogo עתיד להסתיים בסוף השנה, אך הוא הצליח לגייס עד כה לגייס סכום כולל של כמעט 200,000 אירו, כאשר היעד המקורי היה בסך של 75,000 אירו (מדובר בעמידה מעבר ליעד המקורי בקמפיין של קרוב ל-300%).

 פיתוח מוצרים

בתמונה: שימוש במברשת השיניים Unico Smartbrush, מבקשת מתקדמת המסוגלת לבצע צחצוח שיניים ב-3 שניות בלבד (מתוך קמפיין באתר Indiegogo).