ביכולתו של המהנדס להפיק הדמיות טכניות של המוצר החדש שבפיתוח

סולידוורקס (SolidWorks) היא תוכנת המסייעת למהנדסים ומעצבים בתכנון מכאני, בתחום ההנדסה.

לצד יכולות טכניות הקיימות בתוכנת הסולידוורקס, היא גם בעלת יכולות גרפיות ייחודיות וביניהן:

  • הדמיות טכניות ושרטוטי מוצר: לתוכנת סולידוורקס ישנם כלי תוכנה מתקדמים המאפשרים את יצירתן של הדמיות טכניות ממוחשבות של מוצרים, על החלקים והרכיבים השונים המרכיבים אותם, כולל יצירת שרטוטים פרטניים המספקים מידע והבנה בנוגע לאופן בו הם יורכבו ויפעלו.

  • הדמיות נראות סופית ועיצוב מוצרים: בזכות יכולות ביצוע מובילות, הכוללות פיצ'רים המכוונים כלפיי מראה ועיצוב מוצר, תוכנת סולידוורקס מסוגלת לייצר בקלות ובמהירות יחסית, הדמיה חזותית המספקת תמונת מוצר סופית בעבור מעצבים תעשייתיים, מהנדסים, אנשי שיווק, משקיעים פוטנציאליים במוצר ועוד...

  • סרטוני הדגמת פעילות המוצר: תוכנת סולידוורקס מאפשרת לבצע עריכת סרטונים דינמיים המדגימים את הפעלתו של מוצר באמצעות שימוש בכלי יצירת אנימציה קלים ונוחים לשימוש. באמצעות יכולת זו, ניתן להסביר את תפעולו, תפקודו והרכבו של מוצר וכמו כן, את שילובו בהתאמה למוצרים נוספים הנלווים אליו למשל. הצגת וידאו היא דרך עוצמתית במיוחד לתקשר רעיון כמו פיתוח של מוצר חדש. בין פונקציות האנימציה הקיימות בעריכת סרטונים בתוכנת סולידוורקס, ניתן - לערוך אנימציות, יצירת סרטון המראה הרכבה ופירוק רכיבים, ועוד.

  • הדמיות עמידות בלחצים: יכולתה של תוכנת סולידוורקס ביצירת הדמיות ממוחשבות, מאפשרת את יצירתן של הדמיות מבחני עמידות בלחצים למוצרים- מה שיכול להביא לחסכון משמעותי במשך הזמן הנדרש לפיתוח מוצר איכותי, למניעת שגיאות בייצור ולמניעת עבודה נוספת של טיפול ותיקון של אותן שגיאות, לאפשרות של הפחתת הצורך בהשקעה ביצירת אבי-טיפוס יקרים וליכולת לשתף במהירות ובו זמנית, את כל הגורמים הנוגעים בפיתוח המוצר (כמו את שותפי הצוות הנדסי, מעצבים תעשייתיים).

לנו בחברת גיזמו הנדסה, יש צוות מומחים מיומן, מקצועי, בעל ניסיון הנדסי ותעשייתי נרחב, בכול הנוגע  לתכנון, פיתוח ואף ייצור ואנו פועלים מול מגוון ארגונים שונים החל בטווח שיתופי פעולה עם חברות טכנולוגיות וחברות עסקיות ועד לעבודה משותפת עם מערכת הביטחון.

בפעילותינו הרחבה ביותר, אנו מתנהלים מול יזמים וממציאים המבקשים לממש בפועל רעיונות ייחודיים ופורצי דרך - ומלווים אותם באמצעות שימוש בכלים איכותיים כתוכנת הסולידוורקס לצד טכנולוגיות מתקדמות נוספות כמו הדפסת תלת-ממד, ובהסתייעות במשאב הטוב ביותר העומד לרשותנו - המומחים שלנו בתחומי הנדסה ופיתוח מוצרים!

אני מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר לקבלת ייעוץ הנדסי ראשוני ומקצועי, ולתאם פגישת הכוונה להמשך הדרך שלכם להגשמה !