דגשים להכנת מצגת פרזנטציה למשקיעים פוטנציאליים

פיתוח וייצור של מוצר חדש, מכל תחום שהוא, דורשת משאבים כלכליים גדולים. עלויות הפיתוח של כל מוצר הן גדולות מאד, ודורשות שעות עבודה מרובות של צוותי מפתחים ומהנדסים מתחומים שונים, בהתאם לסוג המוצר. יצירה של אב-טיפוס למוצר כרוכה גם היא בעלויות, ולאחר הייצור של אב הטיפוס יש צורך בעבודות פיתוח נוספות. עיצוב המוצר גם הוא דורש שעות עבודה בעלות גבוהה, וכמובן שהייצור עצמו דורש משאבים גדולים, מחומרי גלם ועד עבודה מול ספקים ופסי ייצור בארץ או בחו"ל. לכן, על מנת לפתח מוצר חדש, יש צורך במשקיעים, אשר יתמכו במוצר ויעניקו לו את הגב הכלכלי הדרוש לו.

מציאת משקיעים פוטנציאליים

אפשר למצוא משקיעים לפיתוח המוצר במגוון מקומות ואפשרויות, החל בקרנות הון סיכון המיועדות למטרות אלה בדיוק, ועד למשקיעים פרטיים אשר מתעניינים במוצר ורוצים להשקיע בפיתוח שלו. על מנת למצוא משקיעים פוטנציאליים, יש לחפש באפיקים המתאימים, בתחומים הנושקים לתחום שאליו שייך המוצר החדש, וכן הלאה. כאשר מוצאים אפשרויות של משקיעים פוטנציאליים, מגיע השלב שבו יש להפוך אותם ממשקיעים פוטנציאליים למשקיעים בפועל – כלומר, לשכנע אותם שהמוצר החדש אכן שווה את ההשקעה שלהם. חברת גיזמו מייקר מסייעת לכם בפיתוח הראשוני כמו גם בהצגת המוצר למשקיעים פוטנציאליים.

הכנת מצגת שמציגה את המוצר שלי למשקיעים פוטנציאליים

על מנת להציג את המוצר החדש בפני המשקיעים, מומלץ להכין מצגת (פרזנטציה), אשר מציגה את המוצר על כל חלקיו. המצגת צריכה להכיל מידע כולל ומפורט אודות המוצר החדש, אך היא צריכה גם להיות בנויה בצורה מעניינת, שמושכת את העין והלב – ולא רק כנקודות אינפורמטיביות יבשות. מומלץ להתחיל את המצגת בסיפור הרקע ליוזמה, במניעים שהובילו את היזם לפתח את הרעיון שלו, ובחזון לעתיד – כיצד ייראה העולם כאשר המוצר החדש יהיה קיים. אם כבר ישנו אב-טיפוס למוצר, כדאי מאד להציג אותו או תמונה שלו במסגרת המצגת למשקיעים הפוטנציאליים, משום שאב-טיפוס הוא מוצר קיים שניתן להתרשם ממנו בפועל, ולא תיאוריות בלבד. אם המצגת עשויה היטב, הסיכויים להשגת משקיע בפועל עבור המוצר גדלים, והדרך של המוצר אל השוק נעשית סלולה.

אנו מזמינים אתכם לפגישה לבירור העלויות ואפשרויות הפיתוח של המוצר שלכם.