חברת פיתוח מוצרי אלקטרוניקה - שירותי פיתוח מוצרים בתחום האלקטרוניקה

חברה המתמחה בפיתוח מוצרים בכלל ובפרט פיתוח מוצרי אלקטרוניקה תוכל לסייע ליזם המתחיל תודות לניסיון רב שצברה בתחום ולידע מקצועי רחב בפיתוח מוצרים אלקטרוניים מכל מיני סוגים. חברת פיתוח מוצרי אלקטרוניקה תלווה את הלקוח לאורך כל שלבי הפיתוח והייצור של המוצר החדש החל משלב הצגת הקונספט של המוצר וכלה בתהליכי הייצור הסופיים של המוצר המוגמר. שירותים אלו יעשו תוך ראייה טכנולוגית רחבה ומתקדמת ועל ידי התמחות בצמצום והפחתת ניהול עלויות המוצר לטובתו של הלקוח.

שירותים

תכנון מוצרים אלקטרוניים על ידי חברות מתבצע לרוב באמצעות שימוש בתוכנות מחשב מתקדמות לצד מיטב הטכנולוגיות המצויות ברחבי העולם כולו. כל פרויקט או מיזם חייב לקבל את מלוא תשומת הלב מצד החברה שנדרשת בנוסף להקפיד על כל הפרטים בתהליך החל מהגדרת המוצר בתחילה ועד לאופן עיצוב המוצר, תכנון המעגל החשמלי, עריכת מעגל מודפס, כתיבת תוכנה, ייצור המוצר וביצוע בדיקות להשלמת תיעוד המוצר המוגמר האלקטרוני בהתאם לדרישותיו האישיות של הלקוח.

מתן ליווי צמוד

צוות העובדים בחברה העוסקת במתן שירותי פיתוח מוצרי אלקטרוניקה יעניקו לכל לקוח מענה מקיף ופיתרון כולל לטווח הארוך על מנת להגשים ולהשיג בסופו של יום את המוצר המבוקש ללקוח. מוצרים אלו יכולים להשתייך למנעד רחב של תחומים טכנולוגיים, וחשוב שהחברה תקפיד להתאים את שירותי הפיתוח לצרכי הלקוח כמו כן לתנאי השוק המשתנים באופן תדיר. הליווי שתעניק החברה ללקוח יבוא לידי ביטוי בכל שלבי תכני הפיתוח וביניהם: PDR-preliminary design revie, DR- לכל השלבים במהלך התקדמותו של פיתוח המוצר ו- CDE- critical design review.