טכנולוגיות חדשות בעולם מוצרים רפואיים פרי-פיתוחן של חברות ישראליות

השתלבותן של טכנולוגיות חדשות ומתקדמות בעולם הרפואה - מעצבת מציאות חדשה שבה הדרך בה נותנים היום טיפול בבתי חולים היא בטוחה יותר, נוחה יותר ובעיקר איכותית ויעילה במיוחד.

במדינת ישראל בה העיסוק בפיתוח טכנולוגי הוא חלק גדול ומשמעותי מאוד במשק הייצוא - בשורת החדשנות עבור עולם הרפואה מקבלת חשיבות עליונה, הן בעבור ישראל אך גם עבור שאר העולם שלומד ומיישם את היכולות החדשות והמתקדמות שהיא מייצרת.

לפניכם דוגמאות לפיתוחים של חברות ישראליות בתחום הרפואה, בדגש על פיתוחם של מכשורים רפואיים שונים, שבזכותם רפואת העתיד - מתקיימת כבר בהווה:

חברת "מזור": חברת מזור, עוסקת בפיתוח מכשור רפואי המסייע בניווט כלים בניתוחים כירורגיים בכדי למזער את כמות הפולשנות בהם. החברה פיתחה מערכת שנקראת  SpineAsist ומערכת זו נועדה לסייע בניווט מדויק של אלקטרודות ושתלים במוח. מערכת SpineAsist במקורה היא מערכת רובוטית המסייעת בניתוחי עמוד שדרה והיא עתידה לשמש כעזר גם בניתוחי מוח- בהתחלה במסגרת טיפול במחלת הפרקינסון.

חברת "NOTAL VISION": חברת NOTAL VISION עומדת בראש פיתוח מקורי וחדשני, שבזכותו תונגש למיליוני אנשים  מבוגרים בעולם היכולת לבצע בדיקה ביתית עצמאית של מעקב אחר מצב הראייה שלהם - לאחר שאובחנו כסובלים ממחלקת העיניים AMD

(Age related macular degeneration).

חברת "אופטונול": חברת אופטונול פיתחה נקז זעיר וייחודי המיועד להפחתת לחץ תוך-עיני לסובלים ממחלקת הגלאוקומה, מחלת עיניים הגורמת לפגיעה של שדה הראייה ואף עלולה לגרום לעיוורון. בזכות הנקז המסייע בהורדת הלחץ התוך-עיני, ניתן למנוע את התדרדרותה של המחלה.

חברת "איי-אופטימה" : חברת איי-אופטימה היא חברה העוסקת בהתמקדות של פיתוח ומסחור טכנולוגיות פורצות דרך לטיפול במחלת הגלאוקומה. החברה פיתחה את מערכת חדשנית שנקראת  IOPTIMATE- והיא מאפשרת, בצורה לא פולשנית ותוך התבססות על טכנולוגיית לייזר פחמן דו-חמצני - לספק מענה טיפול במחלקת הגלאוקומה. איי - אופטימה דיווחה על כ-150 פעולות של ניתוחים שהוכתרו כהצלחה. ו לאחר שהחברה ביצעה מעקב אחר המטופלים בטווח של שמונה עשרה חודשים - התגלה כי התוצאות היו טובות יותר מהטיפולים הקיימים כיום עבור מחלקת הגלאוקומה - הן ביכולת הטיפול להורדת הלחץ התוך עיני של החולים והן בבחינת הבטיחות, הפשטות ומיעוט תופעות הלוואי של הטיפול.

לנו בחברת "גיזמו הנדסה" ישנה אמונה גדולה ביוזמה - שביכולתה לייצר חדשנות ולשנות את פני המציאות. בדיוק מסיבה זו, אנו מחבקים בהתלהבות רבה - כל פרויקט חדש שמגיע אלינו, מעניקים שירות הנדסי מקיף - בהמון תשוקה וחשיבה יצירתית ומלווים את לקוחותינו - חברות וארגונים עסקיים, יזמים וממציאים כאחד בתכנון ופיתוח של רעיונותיהם הייחודיים.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולקבל ייעוץ רלוונטי עבורכם; כמו כן, לתאם פגישת הכוונה מקצועית עם צוות המומחים ההנדסי של החברה. היוזמה פורצת הדרך שלכם - היא העונג האמתי ומנוע הצמיחה האישי, שלנו!