ייצור בסין ומדינות נוספות במזרח הרחוק

ייצור בסין, ייצור בהודו וייצור במזרח הרחוק בכלל:

למה לייצר במזרח הרחוק?

המזרח הרחוק הוא שוק מתעורר, הנמצא בצמיחה חסרת תקדים. מערך הייצור בסין, הודו ומדינות נוספות הוא ללא תחרות מבחינת עלויות ייצור, מהירות השירות והיכולת להתמודד עם פרויקטים בסדר גודל רחב.

מתי כדאי לייצר במזרח הרחוק?

חברות ישראליות רבות, מעדיפות להתחיל ייצור בסדר גודל מצומם בישראל, ולהעביר את מערך הייצור למזרח כאשר הביקוש עולה או כאשר מצטרפים לשוק מתחרים חדשים אשר גורמים לירידת מחירים משמעותית. לעיתים אף משתלם להזמין חלקים גולמיים מהמזרח, ולבצע את עבודת ההרכבה ובקרת האיכות בארץ.

הזמנת עבודות עיבוד שבבי ויציקות פלסטיק מסין

פורטל הפטנטים גיזמו, הינו בעל קשרים ענפים עם יצרני פלסטיק ומתכת בארץ ובסין. ביכולתנו ללוות את תהליך הייצור ולקשר בין חברות ויזמים, למפעלים המתאימים בארץ ובמזרח.

תבניות יציקה

ייצור סידרתי בתבניות, היא שיטה המאפשרת לייצר כמות גדולה של חלקים, ברמת דיוק גבוהה ועלות מינימלית. עלות התבנית תלויה ברמת הסיבוכיות של החלק, החומר ממנו הוא עשוי וגודל סידרת הייצור.

פיתוחים חדשים בתחום התכן הממוחשב מאפשרים לייצר תבניות בצורה מדוייקת וזולה מבעבר, להפחית שגיאות בייצור ולהאיץ את תהליך הייצור. 

לצורך ביצוע היציקה, תחילה נעשה שימוש עיבוד שבבי באלומניום או פלדה ליצירת התבנית. לאחר בניית התבנית בעיבוד שבבי, נעשה שימוש בתבנית זו לייצור המוני של עד מאות אלפי יחידות.

לפני השקעת סכום כסף גבוה בהכנת התבנית לייצור המוני, מקובל לייצר סידרה ראשונה ע"י שימוש בתבניות סיליקון. ע"י שימוש בתבניות סיליקון (או תבניות פוליאוריתן) ניתן לקבל סידרה ראשונה של מוצרים בעלות נמוכה, לתקן טעויות בתכנון ולבצע שינויים אחרונים לפני הייצור הסידרתי.

בשלבים המוקדמים של פיתוח המוצר לפני ייצור התבניות, מומלץ גם להתייעץ עם מעצב תעשייתי ולשפר את מראה המוצר לצורך קידום המכירות.