למה כדאי לעבוד מול מהנדס אלקטרוניקה שמבין בהנדסת מכונות

הפתגם, "מחט בערמה של שחת" היא הגדרה הקולעת בדיוק למטרה כשמדובר במציאת משהו נדיר בסביבה המלאה כמעט כולה בהיפך הגמור.

חברות עסקיות \ יזמים, המבקשים לקדם פרויקטים מאתגרים - צמאות לצוות מהנדסים שיעמוד בראש תכנון הדרך לעשות זאת - למן שלבי המחקר והפיתוח ועד לייצור המוצר המוגמר. בין אם מדובר בתכנון ופיתוח צעצועים לילדים ובין אם מדובר בקידום פיתוח ייצורם של מערכות הגנה מתקדמות עבור מערכת ביטחון - הצוות ההנדסי חייב להיות שם ועל הארגונים העסקיים \ החברות הטכנולוגיות \ היזמים הפרטיים, למצוא אותם. מציאת מהנדס בתחום מסוים בכלל יכול להיחשב כתהליך שיש להתייחס אליו כאל פרויקט לכל דבר.

הרי אף חברה \ יזם לא יירצו שהפרויקט שלהם ייכשל – ובטח בבטח, דווקא בגלל הגורם ההנדסי שעמד בראש תכנונם ופיתוחם. כך למשל, חברה העוסקת בפיתוחים טכנולוגיים המשלבים תחומים של אלקטרוניקה ומכונות - תרצה למצוא גורם שיידע לתת מענה הן בתחום האלקטרוני והן בתחום המיכון.

לשם כך, תצטרך אותה חברה - להתחיל ולפעול במאמץ חיפושים כביר, במטרה למצוא את המהנדס הנכון.

לדוגמא, חברה המבקשת לייצר מצלמות המשלבות מנגנונים מכאניים ואלקטרוניים – תצטרך למצוא את המהנדס האולטימטיבי שיהיה מסוגל לתכנן את פיתוח שילוב שתי המישורים הללו יחדיו למנגנון אחד שידע לייצר את התקשורת התפעולית בין השניים. 

ניתן לנסות ולאתר כל אחד מן המהנדסים המבוקשים בכל אחד מן התחומים הרלוונטיים - של המיכון והאלקטרוניקה - אולם יש בכך מן הסיכון כיוון שחיבור שתי גורמים שמעולם לא תקשרו זה עם זה, עלולים שלא לפעול סביב נקודת שיתוף פעולה, מה שעלול לעכב את קידום פיתוח המוצר ואולי אף להביא לכישלונו מבחינה הנדסית.

פרט לכך, חיפוש כל אחד מן המהנדסים הרלוונטיים בנפרד - ייקח זמן רב יותר כיוון שיש צורך בשניהם וחיפוש כל אחד מהם מצריך תהליך שלם של בדיקה יסודית במיוחד.

חברת גיזמו הנדסה, המספקת שירותי מחקר, תכנון, פיתוח וייצור מוצרים - היא ביתם של צוות מהנדסים מגובשים ומובילים בתחומי האלקטרוניקה, המכונות, העיצוב התעשייתי ועוד והעומד לרשותכם - המבקשים לקדם, לפתח, ולממש את רעיונותיכם הייחודיים .