מימון למוצר - גיוס מימון למוצר או גיוס השקעה לפיתוח רעיון.


מימון  למוצר – תנאי הכרחי לפיתוחו

יש יזמים חדורי אמונה,  אשר אש הלהט והתשוקה להביא לעולם מוצר חדשני, ייחודי, פורץ דרך, נחשוני אינה נותנת להם מנוח. הם מרחפים. זה יפה, אבל לא ממעופם ומריחופם תצמח התועלת. על מנת להפוך את הרעיון המהפכני שלהם למוצר – עליהם לגייס מימון לפיתוחו.

חשוב להימנע מטעויות כבר בשלבים הראשוניים,  כי הם השלבים הקריטיים. חשוב לא להקדים את המאוחר. על אף הרצון הטבעי והמובן, כאשר האש בוערת בקרבכם - לרוץ  ולספר לחברה , לשתף עורךפטנטים בפטנט שלכם, חשוב שייאמר – לאט לכם. חכו.

 תהליך הפיתוח קודם לרישום הפטנט . סביר להניח כי יקשה עליכם לגייס הון ראשוני של משקיעים לתחילת עבודות הפיתוח. אם אתם מאמינים בהיתכנות הפיכת ההמצאה למוצר, רצוי ומומלץ  ובעצם חיוני להשקיע, גם בהעדר משקיע חיצוני, בשלבים הראשוניים של פיתוח המוצר .

אם יש לכם אפשרות לגייס  מימון למוצר כבר בשלבי הפיתוח הראשוניים שלו, אתם מקלים בכך על החברה המפתחת, מאחר שמהנדסיה עשויים למצוא או להמציא פתרונות הנדסיים ישימים וטובים עבור המוצר, אשר יתרמו ליצירת מוצר איכותי ומשובח שעליו יהיה קל יותר, אם וכאשר, לרשום פטנט.

 היזמים יכולים לעקוב ולהתעדכן באופן שוטף אחרי שלביו השונים של פיתוח הרעיון והפיכתו למוצר ולנסות לעניין בו משקיעים פוטנציאליים לצורך מימון למוצר בעודו מצוי על שולחן השרטוט או כמודל תלת ממדי ממוחשב על הצג.

שיתוף פעולה בין מהנדסים ועורך הפטנטים :

על מנת לייעל את העבודה על פיתוח ההמצאה, מה שעשוי להקל גם על השגת מימון למוצר העתידי, חברת גיזמו , באמצעות משרד ההנדסה שלה, משתפת פעולה עם עורך פטנטים וכך, במקביל לבדיקת הרעיון ובחינת האפשרות להפוך אותו לקניין רוחני ולרישומו כפטנט, נבחנת בעבודה הנדסית קפדנית ההיתכנות ההנדסית. בשלב זה ניתן לנסות לאמוד את ההיתכנות הכלכלית שלו יחד עם היזם או אנשים- אולי אלה משקיעים פוטנציאליים - שהוא ממנה מטעמו לבחינתה.

בכל מקרה, על מנת להגביר את הסיכוי להשיג מימון למוצר חשוב לסיים את הפיתוח ההנדסי (זו עבודתנו, זו מחויבותנו) של הרעיון העתיד להיעשות מוצר, הכנת תיק שלו, הגנה על הפטנט ועל הקניין הרוחני ובעיקר – אמונה ותקווה כי משקיע פוטנציאלי יראה מקום וטעם להשקיע במיזם את מיטב כספו. לו יהי.