טיפים לחיפוש ומציאת מפעל לייצור המוני בסין

לאחר שהקונספט פורץ הדרך שלכם - מצא את קהל היעד המתאים לו, עבר תהליך תכנון ופיתוח הנדסיים, קיבל את צורתו וסגנון העיצובי המותאמים לשוק המחכה לו, וראה את העולם בתור אב-טיפוס, הגיע זמן למצוא לו מקום לייצור המוני. מכיוון שיש יתרונות רבים ליצור המוני במזרח, במאמר זה נתמקד בחיפוש ומציאת מפעלים לייצור המוני בסין.

איך מוצאים מפעל מתאים לייצור המוצר שלי?

  • מחפשים עצמאית: ישנם אתרי אינטרנט כמו Global Sources או Alibaba, בהם ניתן למצוא רשימות של מאות ואלפי שמות של מפעלים במזרח.

  • המלצות מחברים: במידה ואתם מכירים מישהו שכבר עבד מול מפעל כלשהו – בדקו איתו את היתרונות וחסרונות של המפעל מולו עבד, ובקשו ממנו המלצות ליצירת קשר עם חבריו או מכריו שגם כן ייצרו מוצרים בסין.

  • פונים לגורמים מקצועיים: אפשרות שלישית נוספת, היא לפנות לחברות מסחריות שונות, להשקיע סכום מסוים על מנת לקבל מהן שירות מחקרי מקיף למציאת מפעל ייצור רלוונטי לסוג המוצר שלכם, בסין.

  • המלצות מחברות הנדסה: אולי הדרך הטובה והנכונה ביותר למציאת מפעל הרלוונטי לייצור המוצר שלכם - היא לפנות לחברה שכבר מייצרת מוצרים בצורה סידרתית במפעלים במזרח.

לאחר התמקדות בכמה מפעלים מועדפים, "בוחנים את השטח":

  • בקשו מהפעל לדבר עם הלקוחות שלו על מנת לקבל מהם חוות דעת על העבודה מול המפעל הספציפי.

  • תגיעו למפעל על מנת שתוכלו לראות במו עיניכם את "התשתית" עליה יתבסס הייצור של המוצר שלכם: פסי ייצור, מחלקות, עובדים, הנהלה.

  • השתדלו לפגוש את אנשי המפתח של המפעל שיהיו אחראיים על ייצור המוצר שלכם, מה שיתרום לתיאום ציפיות שלכם מול היצרן הסיני הן בנוגע לתהליך הייצור והן בנוגע לתוצר הסופי.

חברת גיזמו הנדסה בעלת ידע רב המתבסס על קשרים ענפים עסקיים בסין, לרבות על מחלקת ייצור שלה, הממוקמת שם. כמומחים המובילים במחקר, תכנון פיתוח וייצור מוצרים ובהכוונה עסקית - נשמח ללוות את לקוחותינו בכל התהליך, הן בפיתוח מוצר ובהכוונה למציאת מפעל ייצור רלוונטי.

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולקבוע פגישת ייעוץ מקצועית!