סקירת משרדי עורכי פטנטים הגדולים בישראל

משרדי עורכי פטנטים מספקים בעבור יזמים את האפשרות למצוא את עורך הפטנטים המתאים ספציפית לתחום ההמצאה שבעבורה הם מבקשים לבצע רישום של פטנט.

במאמר המוצג לפניכם, אנו נספק סקירה של משרדי עורכי הפטנטים הגדולים הקיימים ופועלים היום בישראל (וגם ברמה הבינלאומית), לרבות את דירוגם על פי איכותם. מודל הדירוג שנעשה כמדי שנה על ידי חברת דן אנד ברדסטריט והעיתון "גלובס", משקלל בתוכו פרמטרים שונים בבחירת הדירוג כמו למשל- מספר עורכי הפטנטים והעובדים המקצועיים במשרד, זהות הלקוחות, מספר בקשות לרישום פטנט שהוגשו באמצעות המשרד בארץ ובחו"ל.

משרד "ריינהולד-כהן"

משרד המעסיק 42 עורכי פטנטים ו-233 עובדים, השנה (2016) זכה בדירוג במקום הראשון לאחר שבשנה אשתקד הוא סיים בדירוג במקום השני. הסיבה לעלייתו לדירוג למקום הראשון השנה היא בזכות כמות הגשות בקשת רישום פטנטים הגדולה ביותר מסך כל הבקשות שהוגשו בשנת 2015. משרד "ריינהולד-כהן" נחשב כמוביל מזה עשרות שנים את התחום של הקניין הרוחני בישראל, הן בבחינת כמות ואיכות הצוות המקצועי, הן בבחינת נתח השוק של כמות הגשת פטנטים וגם בבחינת ההיקף והזהות של לקוחות המשרד, אילו הישראליים והבינלאומיים.

משרד "פרל-כהן-צדק-לצר-ברץ"

משרד המעסיק 49 עורכי פטנטים ו-224 עובדים בסך הכול והוא מדורג במקום השני. למשרד יש שלושה סניפים במדינת ישראל, וכן סניפים בארה"ב ובאירופה (בניו-יורק, בוסטון ובלונדון). המשרד מטפל במגוון נושאים הקשורים בפטנטים, כמו למשל תחומי ההיי-טק והמשפט המסחרי. בין הלקוחות המרכזיים של המשרד, ישנם גופים וחברות בינלאומיות וישראליות בתחומים עתירי ידע והוא מונה גם לקוחות שהם גופי מחקר מדעיים וחברות תעשייתיות.

משרד "ארליך אנד פנסטר"

המדורג במקום השלישי, עם 35 עורכי פטנטים וכ-130 עובדים בסך-הכול. המשרד מפעיל מחלקות מקצועיות בתחומים מגוונים, וביניהם: מכשור רפואי ומדעי החיים, תעשיית התרופות, תוכנה והיי-טק ועוד. עובד מול מוסדות אקדמיים ומוסדות מחקר בינלאומיים.

משרד "לוצאטו את לוצאטו"

זכה השנה לדירוג במקום הרביעי, מעסיק כ-15 עורכי פטנטים ומעסיק וכ-80 עובדים בסך-הכול. המשרד עוסק בתחומים רבים כגון: ביוטכנולוגיה, כימיה, הנדסה, תעשיית בטחון ועוד. בין יתר הלקוחות, המשרד מעניק את שירותיו לאוניברסיטאות, לחממות טכנולוגיות וללקוחות פרטיים.

לנו בחברת גיזמו הנדסה יש אמונה גדולה בלקוחותינו היזמים ועל כן אנו מלווים אותם ביסודיות בשלבי המחקר, התכנון, הפיתוח והייצור של רעיונותיהם הייחודיים.

כמו כן, אנו מספקים ללקוחותינו שירותי הכוונה הנוגעים לפן העסקי של פיתוח מוצריהם, לרבות הכוונה למשרדי עורכי פטנטים מקצועיים ורלוונטיים לרישום המצאתם כפטנט.

אנו קוראים ומזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולתאם פגשת הכוונה מקצועית עם צוות המומחים שלנו!