משרד מהנדסי מכונות - פיתוח מוצרים, תכנון עיצוב וזיווד תחת קורת גג אחת.

משרד מהנדסי מכונות - פיתוח מוצרים, תכנון עיצוב וזיווד תחת קורת גג אחת.


משרד מהנדסי המכונות גיזמו מציע ללקוחותיו שירות מלא וכולל – משלב הרעיון הגלמי ועד למוצר המוגמר, המעוצב והמלוטש, המתאים לייעודי לשימושו. ריכוז כל תהליכי החשיבה, התכנון, הייצור והגימור במשרד אחד ותחת קורת גג אחת – מקצרים תהליכים, מפשטים ומייעלים אותם.

משרד שבו צוות פיתוח רב-מקצועי, הכולל מהנדסי מכונות, מהנדס אלקטרוניקה, מעצב תעשייתי ואנשי פיתוח שונים רב-תחומיים, מאפשרים לנו  להציע ללקוחותינו סל שירותים ומוצרים עשיר ומגוון.

משרד מהנדסי המכונות שלנו מציע לכם, על-פי צורך ודרישה, חבילה הכוללת מוצר וזיוודו, ביחד או לחוד. הדמיה תלת ממדית באמצעות מחשב מאפשרת לכם לראות את המוצר בשלבי התהוותו השונים.

 מתרגמים ביקוש להיצע:

תיק העבודות שלנו מפוזר בכל רחבי הארץ בתעשיות שונות, לרבות התעשייה הביטחונית, ברפואה, בתקשורת, בתעשייה, במיכון חקלאי ותעשייתי ועוד. יכולת מוכחת ב פיתוח מוצרים , ביצירתם ובייצורם הסדרתי ממחישים, הלכה למעשה, את יכולתה של החברה להפוך כל רעיון למוצר ולתרגם כל ביקוש להיצע.

מחלקת מחקר ופיתוח וטכנולוגיות חדשניות מאפשרים למשרד המהנדסים של חברת גיזמו לבצע בדיקות היתכנות וכדאיות של מוצרים למגוון שימושים בתחומים רבים. כל שלבי הפיתוח ההנדסי, הכוללים אפיון המוצר, שרטוטו מידולו הממוחשב, בניית אב טיפוס שלו וייצורו על-פי דרישות הלקוח, לרבות ייצור סדרתי; שיתוף פעולה עם יזמים שונים וסיוע לגיוס משקיעים  מציבים אותנו במקום, אשר ממנו אנחנו יכולים להציע עצמנו ככתובת לכל מי שנזקקים ל פיתוח מוצר ים הנדסיים.

טביעת אצבעות היופי:

במשרד מהנדסי המכונות שלנו אנחנו שוקדים, בין השאר, לא רק על פיתוח  רכיבי אלקטרוניקה ומכניקה ומוצריהם אלא גם  על אריזתם וזיוודם. טביעת אצבעותיו המקצועיות של המעצב התעשייתי שלנו טובעת חותם של יופי על מוצריה האיכותיים של החברה.

חברת גיזמו משקיעה כל מאמץ ואינה חוסכת במשאבים על-מנת להציע ללקוחותיה את המוצרים הטובים, הבטיחותיים והאיכותיים ביותר.
צוות גיזמו מייקר מורכב ממהנדסים שהינם יזמים בעצמם ואנו מתייחסים לכל פרויקט כאילו היה זה הסטראט-אפ הפרטי שלנו!