מרעיון למוצר מצליח שנמכר בכל העולם

המוצר Passer הוא דוגמה נוספת לסיפורי הצלחה של המוצרים שעברו תהליך פיתוח בחברת גיזמו מייקר. זהו מוצר פשוט – אך גאוני, מסוג המוצרים שכשרואים אותם, כל אחד חושב לעצמו: "איך לא חשבתי על זה בעצמי?!"

מהו המוצר הייחודי הזה? ה-Passer הוא מוצר מיוחד, אשר נועד לפתור בעיה מוכרת ונפוצה: אתם שוטפים את הבית בהרבה מים, כדי לנקות אותו היטב. כעת, אתם גורפים את המים המלוכלכים, ומפנים אותם אל עבר חור הניקוז. אך בבתים רבים אין חור ניקוז זמין, ואפשרות הניקוז היחידה היא במרפסת. אך הכניסה למרפסת כוללת מדרגה קטנה, ומסילות המיועדות לדלת המרפסת או לסורגים... ולכן אין אפשרות להשתמש בחור הניקוז הזה.

במקום לספוג את המים בסמרטוט, או לאלתר חורי ניקוז במקומות שונים בבית, מגיע כעת המוצר הגאוני – Passer. זהו מתקן קטן ופשוט, אשר עשוי מפלסטיק עמיד. המתקן מוצמד לפתח המרפסת, בין פסי המסילה, ונצמד במדויק אל הרצפה. כך, ניתן לגרוף את המים מתוך הבית אל ה-Passer, ולהעביר אותם בקלות ובנוחות אל המרפסת. כמו שאמרנו, פשוט – וגאוני במיוחד.

היזם הגיע לחברת גיזמו מייקר על מנת לפתח את הרעיון הזה, והיה מחויב לתהליך מתחילתו ועד סופו, כולל גיוס כספים, השקעה בפיתוח ובעיצוב של המוצר וייצור המוני אשר מוכיח את עצמו ללא ספק. כיום, המוצר הגאוני הזה נמכר בכמויות גדולות, בהזמנות ישירות דרך אתר החברה או באמצעות הטלפון. ניתן כבר לראות את המוצר גם באתרי קופונים למיניהם, אשר מפרסמים את המוצר ומכניסים אותו כמעט לכל בית בארץ.

מתקן ה-Passer מונע הצטברות של לכלוך ואבק בפינות הבית, בכניסות לחדרים ובצידי רהיטים, בזכות האפשרות לגרוף את המים בנוחות למקום המיועד לניקוז שלהם, מבלי להתפשר על שיטות ניקוז או ספיגה אשר מותירות לכלוך במקומות שונים. בזכות הייחודיות של הרעיון, האיכות של המוצר וההצלחה שלו בפועל במילוי היעד שלו, הפך מתקן ה-Passer לסיפור הצלחה של ממש.

חברת גיזמו מייקר גאה לתרום את חלקה לסיפורי הצלחה הלקוחות שלה, ותומכת בלקוחותיה בכל שלבי הפיתוח של הפרויקט משלב הרעיון ועד לאב טיפוס עובד.

יש לכם רעיון למוצר שאתם רוצים לפתח? מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר לתיאום פגישת יעוץ ראשונית.