איך עושים עיצוב למוצר קיים

עיצוב יכול להוות אמירה מצד מתכנניו ובנוסף הוא יכול גם להיות קרש קפיצה מבחינה טכנולוגית למוצר שכבר קיים. עם קידמה טכנולוגית, ישנו מענה רחב יותר של מוצרים לתחומים רבים יותר. יחד עם זאת, מתעורר גם הצורך בשיפורם של מוצרים קיימים כיוון שיחד עם ברכת הקידמה ישנו גם רצון לענות בצורה מיטבית יותר על צרכים קיימים.

דוגמא לכך היא האינטרנט וכניסתו לכיס האישי שלנו.

רשת האינטרנט, בבחינה היסטורית; הוקמה בארצות-הברית, בשנות ה-60 למטרות צבאיות בעיקר על מנת  לייצר אבטחת מידע בהעברתו ממקום למקום; זאת על רקע תקופת המלחמה הקרה מול הגוש הסובייטי. עם הזמן, הלך והתפתח השימוש באינטרנט והתפשט גם לשימושם של מוסדות אקדמאיים. רק בתחילת שנות ה-90 הפך האינטרנט למסחרי והמעבר לרשת שנקראת WEB2 יצר את הבשורה הגדולה במיוחד בעולם האינטרנט. עניין האינטרנט בעולם הסלולארי תפס תאוצה משמעותית בסביבות לערך עשר עד שלוש עשרה השנים האחרונות כאשר האינטרנט נכנס למכשירים החכמים "הסמארטפונס" ותופס וממשיך לתפוס תאוצה מאז ועד היום.

כאן, המדובר הוא כמובן בעיצוב מידע תעשייתי שעבר תהפוכות עם הזמן בהתאם לצורכי אוכלוסייה המשתנים.

ככלל, כאשר בוחנים עיצוב מוצר קיים, חשוב להסתמך על עיצובים קיימים שלו. לעיתים תכופות, הרעיונות הטובים ביותר יכולים לנבוע מעיצובים קיימים כיוון שהאחרונים יכולים להשתפר וניתן להפיק לקחים במידה והיו טעויות וכישלונות בעיצובים קודמים. רצוי לאסוף תצלומים של עיצובים קיימים של מוצר, לרשום אפילו על פתקיות כל מחשבה ומחשבה שעולה לגבי עיצוב מחדש של המוצר הזה.

אפשרי ורצוי אף לבצע סקר, נרחב ככל הניתן, לגבי הרעיון לעיצוב המוצר הקיים בכדי להבין ברמת הצורך - האם הציבור רואה בשינוי עיצובו של מוצר דרך טובה ונוחה יותר להשתמש בו או דווקא את ההיפך?

האם יצא לכם למשל; אי פעם לערער - מדוע יש היום בסלון המשפחתי שולחנות עם מעמד זכוכית? מדוע הם מצליחים להימכר בכלל ובכמויות מסחריות? גם אם לא יצא לכם לחשוב על כך, התשובה יכולה לנוע על מגוון סיבות, בין השאר - חומר עץ יכול לסבול מריקבון, זכוכית יכולה לעומתו להיות קלה יותר לניקיון ובכלל; עיצוב זכוכית משדר תחושה עתידית יותר ויכול להיות בה חיבור דקורטיבי נכון יותר כרהיט לצידם של מוצרי חשמל מתקדמים בבית מודרני.

בחברת גיזמו הנדסה ,אנו פונים לבעלי החזון; עם רעיונות ייחודיים - המעוניינים לחדש את עיצובו של מוצר קיים ורוצים להיות בטוחים שהם עושים את הצעדים הנכונים הנדרשים לשם כך, ללוות ולהגשים ביחד איתכם את החזון ולהיות חלק מעיצוב העתיד של כולנו.

כחברה המומחית באספקת שירותי מחקר, פיתוח וייצור בשילוב רעיונותיכם, השמיים - יהיו רק תחילת הגבולות שנוכל לפרוץ!

מזמינים אתכם ליצור קשר לקביעת פגישת ייעוץ.