עלויות ייצור בסין - כמה עולה לייצר מוצר חדש או פטנט בסין

סין כידוע נחשבת כיום למוקד ייצור בינלאומי ואין שום מוצר שלא ניתן לייצרו בסין תודות למגוון עשיר של יצרנים בתחומים רבים. אולם סין לא הייתה יצרנית בהיקף הנוכחי והייתה סגורה מפני העולם החיצון עד שנות השבעים המאוחרות.

כאשר סין החלה להיפתח למדינות המערב, תהליך בנייתה כמעצמת ייצור עולמית החל לקרום עור וגידים. תודות לכוח עבודה אדיר בעלות זולה מאד, העולם התחיל להיחשף למגוון יתרונות הייצור בסין. תחום הייצור בסין צמח ושגשג ובתקופה הנוכחית אפשר לייצר כל מוצר שהוא כמעט בסין החל מכלי כתיבה פשוטים וכלה בציוד רפואי לניתוחים מורכבים במיוחד.

תהליך התחלת ייצור מוצר חדש בסין

קיימים כמה כללים בסיסיים, אותם חשוב להביא בחשבון בשעה בה מתכננים לייצר בסין. ראשית יש לבדוק את רמת מורכבותו של ייצור המוצר בסין ובפרט האם ניתן לייצרו על ידי יצרן אחד בלבד. לאחר מכן יש לבדוק האם מדובר במוצר מוגן פטנט או לא, האם במסגרת ייצור המוצר יש צורך בחומרים או תקנים מיוחדים, מהו היקף כמויות ההזמנה הראשוניות, האם יש צורך בתבניות לייצור והאם יש דרישה לעמוד בתקנים מסוימים כמו ISO, FDA , CE, מצד היצרן.

הכנת דוח מפורט

לאחר איסוף נתונים אלו, ניתן לגשת לתהליך החיפוש אחר יצרן מתאים. מומלץ לבצע עבור כל יצרן דוח מסכם בו מופיעים כל הפרטים הרלוונטיים על מנת להחליט באופן מושכל לגבי סוג היצרן המתאים אשר נמצא עומד בדרישות המסוימות שלכם. עבודה מול חברה המתמחה בעסקים עם סין כוללת יתרונות רבים שבאים לידי ביטוי במתן פיתרון לבעיות רבות הקשורות לתקשורת עם סין, הבנת ההזמנה, איכות הייצור והעמידה בלוח הזמנים הרצוי.

חברה העוסקת בתחום הייצור בסין תסייע לכם במגוון תהליכים כמו למשל: איתור מפעל וספק מתאימים, סיוע בתכנון ובאופן הייצור הטוב ביותר עבור המוצר, משא ומתן מול היצרנים, ביקורת איכות ועוד..