פיתוח אפליקציות בתחומים החשובים לבטיחות שלנו

בזכות אפליקציות חדשות שיוצאות יום-יום חיינו הופכים לקלים, נוחים ואף בטוחים יותר

אפליקציות נוגעות כמעט בכל תחום חיים אפשרי בחיינו. סוגי האפליקציות הנפוצים שאנו שומעים עליהם לרוב, הם אפליקציות בידור ופנאי כמו אלה של משחקים מגוונים ואפליקציות צפייה בתכנים למשל. אפליקציות פופולאריות נוספות, כמו אלה מתחום התזונה או הבנקאות - יכולות לעזור לנו בשמירה על הבריאות ולאפשר לנו להתנהל בצורה מתקדמת, נוחה ומאורגנת יותר. פרט לאפליקציות הללו, ישנן כאלו שתפקידן הוא לסייע בשמירה אפקטיבית על בטיחותנו.

האפליקציות מלוות אותנו כבר למעלה משני עשורים. אולם, רק במהלך בשנים האחרונות, הן הפכו להיות הרבה מעבר ליישומי בידור ופנאי בלבד. אחת הפונקציות החשובות ביותר שמפתחי אפליקציות שואפים כיום לנסות ולהשיג, היא השמירה על בטיחותנו האישית.

הנה שלוש דוגמאות לאפליקציות, השייכות לתחומי בטיחות שונים:

  • אפליקציית רמזור: אפליקציית רמזור היא אפליקציה ייחודית שמטרתה לשמור על בטיחותם של ילדים במהלך פעילותם ברשת החברתית הפופולארית - פייסבוק. האפליקציה יודעת לספק התראות מיידיות להורים על כל פעילות חשודה - כמו שימוש בלתי הולם במילים פוגעניות, אישור חברויות עם אנשים זרים או עם כאלה שפער הגילאים בינם לבין זה של הילדים, הוא גדול.

  • אפליקציית Baby-Reminder: Baby-Reminder היא אפליקציה חינמית המסוגלת לזהות הפסקת נסיעה, ולשלוח התראות מתמשכות של הודעות קוליות עם רטט לנהג, עד שהוא מבטל אותן.

  • אפליקציית WlSelD Mobile Security: אפליקציית ה- WISelD Mobile Security מסוגלת לספק הגנה אפקטיבית על מידע אישי ורב ערך הנמצא במכשירי הסמארטפון שלנו. היא פותחה בשיתוף פעולה בין מעבדת קספרסקי לחברה שוויצרית בשם WlSeKey העוסקת בתחום אבטחת הסייבר. אפליקציית WISelD Mobile Security יודעת לספק הגנות חיוניות למשתמש, כמו שמירה מוצפנת על סיסמאות אישיות וזיהוי סיכונים פוטנציאליים לפגיעה מערכתית במכשיר הסמארטפון, שעלולה להסתיים בגניבת מידע אישי וחשוב או חלילה בהשמדתו.

ניתן בהחלט לשער, כי ככל שיעבור הזמן, אנו נזכה לראות יותר ויותר פיתוחים ושכלולים בעולם האפליקציות המגוון כל כך. יתרה מכך, ודאי נזכה לראות פיתוחים מפתיעים וחדשניים של אפליקציות שמטרתן היא להגן על בטיחותנו.

יש לכם רעיון לאפליקציה חדשה?

אנחנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר ולשמוע על שירותי פיתוח האפליקציות, שיוכלו לסייע לכם להפוך את רעיונותיכם המקוריים למציאות חדשה וכובשת!