פיתוח אפליקציות לתחום הרפואי

גם לתחום הרפואי הגיע עולם האפליקציות, אספנו עבורכם דוגמאות לאפליקציות חדשות בתחום הרפואה

פיתוח אפליקציות חדשות נחשב כיום לאחד התחומים הטכנולוגיים המובילים ביותר ברמה הגלובאלית, ובין המשפיעים ביותר על חייהם של מיליוני אנשים. אחד מתחומי החיים בהם תופס פיתוח האפליקציות תאוצה משמעותית הוא זה של הרפואה- כאשר ניתן לראות את הופעתן של יותר ויותר אפליקציות שביכולתן לסייע בשמירה על בריאותנו.

בעולם בו תחום הרפואה משתכלל ונהפך לדיגיטלי, אנו עדים לפיתוחים חדשניים בדמותן של אפליקציות- שיכולות לסייע לרופאים להעניק טיפול איכותי ומהיר יותר לחולים. בנוסף, האפליקציות הרפואיות פותחות כיום בפני המשתמשים בהן את האפשרות לנהל את בריאותם דרך מכשיר הסמארטפון האישי.

אחת הדוגמאות מן השנים האחרונות, לפיתוח אפליקציה רפואית פורצת דרך, היא זו של חברת LabStyle הישראלית. האפליקציה הרפואית שפיתחה LabStyle נקראת Dario:

מדובר באפליקציה שמטרתה לסייע לחולי סכרת להתנהל בצורה חכמה וטובה יותר עם מחלתם. אפליקציה זו מורכבת ממכשיר קטן המתחבר לסמארטפון אשר פועל כמד-סוכר שיודע לבדוק את רמת הסוכר בדם. בהמשך, המכשיר אוסף את המידע על רמות הסוכר ושומר אותו כדו"חות מעקב באפליקציה ייעודית. האפליקציה מסוגלת לשלוח את המידע לרופא המטפל במידה ויש צורך בכך.

דוגמא נוספת לפיתוח אפליקציה רפואית, היא זו של Epocrates : אפליקציית Epocrates אומנם ניתנת להורדה בחנויות האפליקציה הפופולאריות של אפל ואנדרואיד, אך היא נועדה בעיקר לשימושו המקצועי של מערך רופאים ואחיות. מדובר למעשה באפליקציית מאגר המידע הרפואי הנרחב ביותר עבור מכשירי סמארטפון. מאגר זה מכיל בין היתר, מידע חיוני על מחלות רבות ועל אופן דרכי הטיפול בהן. אפליקציית Epocrates פועלת בשפה האנגלית בלבד.

אחד מפיתוחי האפליקציות המרתקים בעולם הרפואה, הוא הנגשת יכולת האבחון הרפואי האישי בידיהם של משתמשים באופן מקוון. אחת הדוגמאות לסוג כזה של פיתוח הוא אפליקציית  Symple: מדובר באפליקציה שיכולה לסייע למשתמשים לגלות מאיזו מחלה ייתכן והם סובלים, וזאת, בהתאם לתסמינים שהם חווים. בנוסף, אפליקציית Symple מאפשרת ביצוע מעקב אחר סימפטומים והעברת מידע אישי ישירות לידיו של הרופא המטפל.

אנחנו בחברת גיזמו הנדסה, המעניקים ללקוחותינו שירותים הנדסיים מקיפים של תכנון, פיתוח והכנה לייצור של מוצרים חדשים, וכמו כן שירותים מתקדמים בתחום פיתוח האפליקציות.

יש לכם רעיון לפיתוח מוצר חדש או אפליקציה ייחודית?

אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר ולקבוע פגישת ייעוץ מול צוות המומחים המקצועי שלנו, שידאג לסייע וללוות אתכם - עד להגשמת רעיונותיכם במציאות!