על מה אני משלם כשאני רוצה לייצר מוצר באופן המוני

כל מוצר חדש שיוצא לאוויר העולם, עובר תהליכים שונים עד לשלב שבו הוא מוצע לציבור הרחב, ומיוצר באופן המוני. תהליך הפיתוח הוא ארוך ומורכב, ודורש עבודה מקצועית רבה. אולם כאשר שלב הפיתוח מסתיים, מגיע הזמן לעבוד על "הדבר האמיתי" – מאב טיפוס ראשוני יחיד, מגיע הזמן לייצר את המוצר באופן המוני, על מנת שניתן יהיה לשווק אותו לקהל הרחב.

עלויות של ייצור המוני

אנשים רבים אשר מפתחים מוצרים, בכל תחום שהוא, תוהים לגבי העלויות של הייצור המעשי של המוצר. על מה אני משלם כשאני רוצה לייצר מוצר באופן המוני? מהן העלויות שיידרשו ממני? ואיך אדע האם בכלל משתלם לייצר את המוצר? חברת גיזמו מייקר מסייעת לכם לחשב את עלויות הפיתוח והייצור, על מנת שתוכלו להפיק מוצר משתלם, ולמכור אותו במחיר הגיוני.

העלות של ייצור המוני של מוצר מתחלקת לשני נושאים עיקריים. האחד, המובן לכולם, הוא עלויות חומרי הגלם הנדרשות עבור הייצור. העלויות הללו, כמובן, משתנות ממוצר למוצר, אך במרבית המקרים, כאשר בודקים היכן כדאי לייצר את המוצר, מהם חומרי הגלם המשתלמים ביותר עבור הייצור וכן הלאה – העלויות הללו נמוכות, באופן יחסית, ומחירו של המוצר המוגמר מכסה אותן בקלות רבה. הנושא השני בתחום העלויות של הייצור, הוא השלב הקודם – התבניות של המוצר.

תבניות למוצר

למעשה, השלב הראשוני בייצור ההמוני של מוצרים הוא גם השלב היקר ביותר של התהליך. ייצור התבניות למוצר הכרחי על מנת שניתן יהיה לייצר כמויות גדולות במהירות, ולא לעבוד בעבודת יד על כל פרט בנפרד. על מנת שמכונות הייצור תוכלנה לייצר את המוצר בכמות מסחרית, יש צורך בתבניות מוגמרות של כל שלבי הייצור, על מנת שניתן יהיה להכניס את חומרי הגלם למכונה, ובתוך זמן קצר לקבל כמות גדולה של מוצרים מוגמרים. ייצור התבניות למוצר הוא העלות העיקרית הנדרשת לפיתוח המוצר. כאמור, את חומרי הגלם ניתן להשיג בזול יחסית, אך בעלויות התבניות אי אפשר להתפשר, משום שהן מהוות את הבסיס החשוב ביותר לייצור.

אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ ותמחור לפיתוח המוצר שלכם בשלבי עבודה השונים.