חברות סטארט אפ שמפתחות מוצרים חדשים

חברות סטארט-אפ ( או חברת הזנק ), הן חברות עסקיות שקמו במטרה לפתח מוצר, רעיון או שירות ייחודיים העונים על צורך מסוים. לרוב, חברות מסוג זה עוסקות בעיקר בתחומי פיתוח טכנולוגי מתקדם (היי-טק). בכדי לקדם את רעיונותיהן, חברות סטארט-אפ מחפשות למצוא משקיעים פוטנציאליים בכדי לגייס את ההון הנדרש לטובת פיתוחם.

לפניכם כמה דוגמאות לחברות סטארט-אפים ישראליות ולפיתוחים החדישים שהן מציעות - בתחומים חשובים:

תחום התחבורה: חברת סטארט-אפ ישראלית שנקראת "GreenRoad", פיתחה מכשור ייחודי המותקן ברכב המציע פתרון מתקדם לניטור נהיגה באמצעות הסמארטפון (המכשיר החכם). בזכות השימוש בטכנולוגיה מתקדמת של תקשורת ניידת, השירות של GreenRoad מסייע בהפחתת תצרוכת דלק ואף מוריד את שיעור התאונות. מדובר בשירות שאינו מיועד לנהגים פרטיים אלא לחברות גדולות בעלות ציי רכבים שזוכות בזכות השימוש בו- לקבל נקודת מבט טובה יותר על אופן הנהיגה של נהגיהן ועל אפשרות ממשית, לשיפורה. GreenRoad הפך לפופולארי במיוחד לשימוש בארצות הברית ובאנגליה בקרב אלפי נהגים.


 חיפוש פטנטים

בתמונה: מערכת "GreenRoad" המשמשת לניטור נתוני נהיגה בזמן אמת.

טכנולוגיה לבישה (ספורט ובריאות): "Upright", התקן קטן ייחודי ושמו של סטארט-אפ ישראלי נוסף, הפעם מתחום הבריאות- המתלבש על החלק התחתון של הגב ועוזר לשמור על יציבה תקינה של גב זקוף. במצב בו הגב מכופף או מצוי בתנוחה זוויתית לא נכונה, Upright ייתן על כך התרעה מידית ויוכל לסייע במניעת נזק עתידי שעלול להיגרם בעקבות ישיבה או עמידות בתנוחה לא טובה לגוף. המערכת הייחודית תאפשר גם העברת מידע לאפליקציה ייעודית שתספק מעקב אחר נתוני התנוחה של הגב לאורך זמן.

פיתוח פטנט
בתמונה: מכשור ה-"Upright" המסייע לשמור על תנוחת גב תקינה.

תעשייה ביטחונית: חברה בשם "Roboteam", היא חברה ישראלית פורצת דרך בתחום הביטחון. החברה מפתחת רובוטים ייעודיים המשמשים את חיילי צה"ל ככלים המסייעים בביצוע משימות ייחודיות ומסווגות ונמצא אף בשימוש ברחבי העולם, כמו למשל בארצות הברית- בשירות ה-F.B.I.

 פטנט בישראל

בתמונה: רובוט שנוצר במטרה לסייע במשימות ביטחון ייעודיות, פרי פיתוחה של חברת "Roboteam".

חברת "גיזמו הנדסה", מלווה את לקוחותיה השונים - החל מיזמים וממציאים ועד לחברות סטארט-אפ וחברות עסקיות גדולות ומובילות- בפיתוח, תכנון והכנה לייצור של פרויקטים ומוצרים מתחומים מגוונים.

כל פרויקט המגיע אל המשרד של חברת גיזמו הנדסה זוכה לשירות יסודי, מקצועי ואמין של צוות מהנדסים ומעצבים תעשייתיים עשיר בניסיון ובעל ידע רחב היקף בתחומים ובהיבטים טכנולוגיים ושיווקיים.

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולקבל ייעוץ הנדסי מקצועי מצוות המומחים שלנו וכמו כן, לתאם פגישה שמטרתה להכווין ולסייע בפיתוח הפרויקט האישי והייחודי שלכם!