חברות ישראליות שמפתחות מכשור רפואי מתקדם

תחום פיתוח המכשור הרפואי במדינת ישראל הולך ומפתח וממשיך לספק עבורנו בשורות של חידושים טכנולוגיים - המשנים את פני הרפואה בארץ ובעולם. יוזמתן של חברות ישראליות ושל יזמים ישראלים לקדם את עולם הרפואה זוכה להערכה בינלאומית. לשם הבנת גודל העשייה בפיתוח הרפואי בישראל - ניתן להתייחס לעובדה שבשנת 2014 אתר פורבס הנחשב למגזין הכלכלי הטוב והמוביל בעולם, דירג מתוך רשימה של עשרה סטארט-אפים מובילים בתחום הרפואה, שש חברות ישראליות!

לפניכם כמה דוגמאות לטכנולוגיות חדשנות בתחום המכשור הרפואי, כולן - פיתוח כחול לבן:

חברת "ננופס (NanoPass)": חברת העוסקת בתחום הביוטכנולוגיה, אחראית על פיתוחו של התקן-חד פעמי וייחודי של מיקרו-מחטים; שביכולתו לשחרר בדרך יעילה- חומרי ריפוי באמינות רבה וכמעט ללא כל כאב. טכנולוגיה זו היא בעלת שני יתרונות מרכזיים: האחד הוא- שהן לא מרתיעות ואידאליות לשימוש עבור ילדים למשל. השני- יכולתו של ההתקן להחדיר חומרים צמיגיים כגון חומרים ג'לטיניים.

חברת "אורסנס" (OrSense): אורסנס העוסקת בפיתוח ושיווק מכשירי מדידה לא פולשניים של מרכיבי הדם זכתה באישור מנהל התרופות והמזון האמריקני (FDA) עבור פיתוח NBM-200MP שזהו מכשור רפואי למדידה בלתי פולשנית הבודקת את רוויון החמצן בדם. אפשרות מדידה זו לא יכלה להתבצע בעבר ללא דקירה. מדידה זו נעשתה למקובלת בחדרי ניתוח והתאוששות וחשיבותה היא גדולה במיוחד כיוון שביכולתה לבצע מדידה רצופה ומדויקת גם במצב תקין של אספקת דם וגם במצבים בהם קיים חוסר בו.

חברת "מדיגוס": חברת מדיגוס הישראלית מהיישוב עומר- אחראית על פיתוחה של מצלמת הוידאו הזעירה בעולם לתחום האנדוסקופיה - קוטרה עומד על 0.99 מ"מ בלבד. המצלמה מכילה חיישן תמונה בעל ביצועים גבוהים ואיכותיים במיוחד ובעלת רזולוציה גבוהה. המצלמה מיועדת להרכבה על כלים אנדוסקופיים חד פעמיים זעירים במיוחד אשר בהם נעשה שימוש בתהליכים אבחוניים וכירורגיים באיברים בגוף שלא ניתן להחדיר אליהם כלים אנדוסקופיים גדולים יותר.

אנו בחברת "גיזמו הנדסה", מעניקים עבור לקוחותינו שירותי הנדסה מתקדמים ומקיפים ועוסקים אף ביוזמות אישיות שלנו בפיתוח, תכנון מוצרים חדשים ובהובלת פרויקטים רבים ומגוונים מתחומים שונים. בין התחומים הרבים עבורם אנו מספקים שירות: פיתוח מוצרי בית וצריכה, גאדג'טים, מוצרים לחקלאות, תעשייה ביטחונית, פיתוח בתחום התעשייה הרפואית (לרבות פיתוח מכשורים רפואיים) ועוד.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר לקבלת ייעוץ הנדסי ראשוני ולתאם פגישת הכוונה שתוביל לתחילתו של תהליך פיתוח המוצר \ הפרויקט שלכם!