חברת גזימו מספקת שירות עיבוד חלקי דלרין

חברת גזימו מספקת שירות עיבוד חלקי דלרין

חברת גיזמו , חברה ל פיתוח פטנטים , תכן מערכות מכניות,  פיתוח מוצרים חדשים, בניית אבי טיפוס וייצור סדרות קטנות , מספקת שירות שבבי של חלקי דלרין. דלרין זהו חומר פלסטי ופולימר ממשפחת האיצטלים. הדלרין בעל מקדם חיכוך נמוך, עמידות כימית גבוהה ביותר, עמידות גבוהה בפני טמפרטורות גבוהות, עמידות גבוהה בפני שחיקה / שריטות והוא אידילי לעיבוד ע"י צהליכי ייצור כגון חריטה וכרסום.  

החומר דולרין נמצא בשימוש למטרות ייצור אבי טיפוס ומתקנים עם טולרנסים אדוקים. את החומר דלרין ניתן לעבד באמצעות עיבוד שבבי ובכך להגיע לרמות דיוק גבוהות. מה זה בכללעיבוד שבבי ? מדובר בהליך תעשייתי שבו מוסר חומר מגוש של חומר גלם ליצירת עצם כלשהו.

 ב עיבוד שבבי  משתמשים בכלים מיוחדים כמו ראשי מקדח, ראשי כרסום, מסורים וכדומה המחוברים למכונות כגון מחרטות, כרסומות, מסורים, מקדחות ומשחזות. לכל כלי יש צורה שונה וכולם מיועדים לשימוש מגוון ולחומרי גלם רבים. 

דלרין נחשב לחומר נוח ל עיבוד שבבי , זאת בניגוד לעופרת שאינה נוחה מכיוון שהיא יוצרת שבבים גדולים לאחר תהליך העיבוד השבבי. 

 ישנן חברות ישראליות רבות העוסקות התחום ה עיבוד שבבי בין אם עיבוד שבבי של חלקי דלרין או כל עיבוד שבבי של חומרים שונים (כמו פלדה, פלדת אל חלד, ארד, פליז, עץ, mdf ו-פוליאוריתן). בין החברות ניתן למנות את ישקר, מפעלי המתכת חניתה, גמל שריד, וורגוס, כרמקס ונוגה הנדסה. 

בחברת גיזמו תמצאו שירות של עיבוד שבבי של חלקי דלרין הנעשה על ידי המקצוענים ביותר בתחום. אנשי המקצוע יבטיחו קבלתם של מוצרים העשויים מדלרין אשר יהיו מדויקים, מצויינים ואיכותיים.