תכנון לייצור מוצרים חדשים וטכנולוגיות המאפשרות זאת

תכנון לייצור אבות-טיפוס, מודלים, מוצרים חדשים וטכנולוגיות ייצור מפלסטיק

טכנולוגיית הייצור של הזרקת פלסטיק, משמשת עבור ייצור מוצרי פלסטיק חדשים. בשיטת ייצור זו, מתבצעת התכת חומר גלם פולימרי והוא מוזרק אל תוך תבנית ייצור ייעודית, בעלת חלל בצורתו של המוצר הסופי. טכנולוגיית הייצור של הזרקת הפלסטיק  איננה היחידה בה ניתן לייצר מוצרים מסוג זה. אולם, היא משמשת כחלופה לטכנולוגיות ייצור אחרות. דוגמאות לשיטות ייצור נוספות, בהן נעשה שימוש בכדי לייצר מוצרי פלסטיק, הן עיבוד שבבי ב- CNC (Computer Numerical Control) ושיטת ההדפסה התלת-ממדית.

טכנולוגיית הייצור של הזרקת הפלסטיק, מאפשרת ייצור מוצרים חדשים בסדרות הנעות החל מסדרי גודל של כמה מאות בודדות של מוצרים, ועד לכמות של מאות אלפים ואף יותר מכך.

כחלק מתהליך תכנונם של מוצרים חדשים, נעשה שימוש בטכנולוגיית הייצור של הזרקת הפלסטיק בייצור אבות-טיפוס (דגמים ראשוניים) של מוצרים. לצד זאת, אחת משיטות הייצור הנמצאת בתנופה משמעותית והמשמשת גם לטובת ייצורם של אבות-טיפוס, היא זו של ההדפסה התלת-ממדית .שיטת ההדפסה התלת-ממדית מאפשרת ליצור בצורה מתוכנתת מראש, אבות-טיפוס מדויקים (גם כאלה העשויים מפלסטיק) של מוצרים ולהקטין בצורה משמעותית - את משך הזמן הנדרש עבור יצירתם של הדגמים הראשוניים. כמו כן, באמצעות יצירת מודל תלת-ממדי של מוצר, ניתן לבחון לעומק היבטים שונים בו (נראות, אחיזה, תפקוד וכו'), מה שבהמשך יכול למנוע טעויות תכנון הנדסיות ולחסוך משמעותית בעלויות התפעול והייצור.

ניתן למנות יישומים רבים ומגוונים, בהם נעשה שימוש בשיטת הייצור של הזרקת הפלסטיק וביניהם: ייצור של רהיטים וכלי בית (כסאות מפלסטיק, כוסות, פחי אשפה, קופסאות אחסון מפלסטיק ועוד), מוצרי חשמל שונים (שלטי טלוויזיה, קומקומים, מקדחות ועוד). בטכנולוגיית הייצור של הזרקת הפלסטיק, אף נעשה שימוש, במכשירים רפואיים שונים (ייצור מזרקים רפואיים, קופסאות המשמשות לאחסנת תרופות, ייצור צינורות פלסטיק המשמשים בחדרי מיון ועוד).

אנחנו בחברת גיזמו הנדסה, מעניקים ללקוחותינו שירותי הנדסה מקצה לקצה- ומסייעים להם בשלבי התכנון והפיתוח ומלווים אותם עד לייצור אב-טיפוס ותחילת הכנה הייצור. בכדי להגיע לתוצאות איכותיות בכל פעם, צוות ההנדסה המומחה שלנו עושה שימוש בטכנולוגיות ייצור מתקדמות - כגון במדפסות תלת-ממדיות, בקרי עיבוד שבבי CNC ועוד'.

הנכם מוזמנים ליצור אתנו קשר - בכדי שנוכל לסייע גם לכם, לממש את מלוא הפוטנציאל של רעיונותיכם לפיתוח מוצרים חדשים!