תכנון מכונות – הביקוש שלכם, המענה שלנו - פיתוח מכונות תעשייה בגיזמו


יש לכם צורך במכונה שאינה זמינה בשוק? זקוקים למכונת ייצור או פיתוח מענה לצורך בתעשייה? לא יודעים מאיפה להתחיל? אנחנו כן!

אנחנו מזמינים אתכם להיפגש.

חברת  המהנדסים גיזמו מציעה ומספקת ללקוחותיה שירות כולל, החל משלב גיבוש הרעיון וכלה בייצורו הסדרתי של המוצר המבוקש. כחלק בלתי נפרד מתהליך תכנון מכונות אנחנו מציעים שירותי מחקר על אודות המכונה המבוקשת, פיתוחה בממשקים שונים הכוללים שרטוט, מידול ודיגום בהדמיית מחש תלת ממדית, בניית אב טיפס והכנה וליווי של הייצור לשלביו, עד קבלת המוצר המוגמר, שהוא מעוצב ומלוטש ומוכן ליציאה מפס הייצור אל השטח – לכל ייעוד ושימוש שאתם מתכננים לו.

 אנחנו מעמידים לרשות לקוחותינו – הקיימים והפוטנציאליים -צוות מקצועי רב תחומי בכלל ומהנדסי מכונות מנוסים ויצירתיים בפרט, המסייעים לאפיין את המכונה המבוקשת על-פי הייעוד שלה.חברת גיזמו מציעה לכם תכנון מכונות  ומערכות מכניות מורכבות המיועדות לשימושים שונים בתחומים שונים.

המכונה והאדם:

מאחר שכל מכונה, משוכללת ככל שתהיה, אמורה לשרת בני אדם, ובני אדם הם אלה האמונים והממונים על תחזוקתה,  בכל שלב בתכנון המכונה אנחנו לוקחים בחשבון את הגורם האנושי כגורם מרכזי: נוחות המשתמש במכונה היא, מבחינתנו, כמתכנניה, תנאי הכרחי ונדרש ליעילותה.

שילובם של מעצב תעשייתי ואנשי פיתוח בתחומים שונים (לדוגמה, אם נדרשת לכם מכונה בתחום הרפואה, החקלאות, התעשייה או כל תחום אחר, את תהליך תכנון מכונות ילוו אנשי פיתוח בעלי ניסיון מעשי בתחום הייעודי).

 שימוש בטכנולוגיות חדשות, תכן ממוחשב, בדיקת היתכנות למכונות ובדיקות מעבדתיות קפדניות של כל רכיבי המכונה מהווים ערובה לקבלת מוצר איכותי ובטיחותי ללא רבב וללא דופי. בתיק העבודות שלנו מצויות דוגמאות למגוון מכונות שהחברה תכננה. התועלת הרבה שהן מביאות לרבים-רבים מלקוחותינו  עשויה להעיד על תכנונה המקצועי והמוקפד.