Kick starter

Kick starter is a website that helps people raise funds for any project they want to publish. Kick starter is one of the first and most successful websites which came up with the idea of crowdfunding – raising funds by getting people interested in your project.

באתר Kick starter ניתן לגייס כספים לכל מטרה, בכל תחום – הייטק, אמנות, עיתונות, מחשבים, מוסיקה, כתיבה וכן הלאה והלאה. כל מי שמעוניין לשווק מוצר, לקדם רעיון או להקים ולהפיק מבנה עסקי כלשהו, זקוק למימון ראשוני על מנת לבצע את התהליך. למרבית האנשים אין סכומי כסף גדולים זמינים, ולכן הם פונים לגייס את המימון שהם זקוקים בו באתרי מימון המונים – ובראשם אתר Kick starter.

איך זה פועל?

באתר Kick starter ניתן להעלות את הפרויקט בצורה של טקסט כתוב, תמונה ו/או סרטון וידאו, כשהמטרה היא אחידה: לגרום לגולשים באתר לראות את הפרויקט, להתעניין בו ולהכיר אותו. לאחר מכן, גולשים שיהיו מעוניינים לתמוך בפרויקט יוכלו לעשות זאת באמצעות השקעה כספית במוצר, דרך אתר Kick starter. לעיתים, מימון ההמונים באתר נעשה כבקשת תרומות, כלומר האנשים שתומכים בפרויקט עושים זאת כעזרה לזולת נטו, ללא תמורה אישית כלשהי, פשוט משום שהמוצר או הפיתוח מעניין אותם, והם רוצים לראות אותו יוצא לפועל. במקרים אחרים, מימון ההמונים נעשה כהשקעה, כאשר היזמים או חברת הסטארטאפ שעומדת מאחורי הפרויקט מציעה תמורה להשקעה הכספית. לעיתים התמורה היא המוצר המפותח עצמו, לכשיצא לשוק, כך שהתרומה לפרויקט היא מעין רכישה מוקדמת של המוצר. במקרים אחרים ניתנות תרומות אחרות, לרוב באופן שתואם את גובה ההשקעה: ככל שהגולש משקיע סכום גבוה יותר במוצר החדש, כך התמורה שהוא יקבל תהיה גבוהה יותר.

הגבלת זמן

הקמפיינים באתר Kick starter מוגבלים בזמן. כאשר פותחים קמפיין Kick starter, יש להגדיר תקופת זמן מתאימה לגיוס הכספים, כמו גם סכום יעד אשר יפורסם בפרויקט, על מנת שהגולשים יוכלו לדעת בכל זמן נתון מהו הסכום החסר על מנת להשלים את יעד הגיוס, ולאפשר לפיתוח החדש לצאת אל הפועל.

אם אתם מעוניינים להקים קמפיין Kick starter עבור הפרויקט שלכם, חברת גיזמו מייקר תשמח לחלוק איתכם את הנסיון והידע לה בתחום ולכוון לגורמים שיוכלו ללוות אתכם לאורך התהליך. מזמינים אתכם לפתח את הרעיונות שלכם למוצרים החדשים עם שירותי פיתוח המתקדמים של גיזמו מייקר, ובמקביל לגייס ב- Kick starterאת הסכומים הדרושים לכם לצורך הפיתוח.