שירותי קידום קמפיין באתרי גיוס המונים כמו קיקסטארטר או אינדיגוגו

Tross היא חברת פרסום העוסקת, בדומה למשל לחברה המובילה בתחום - Funded today בשיווק וקידום קמפיינים המועלים באתרי גיוס מימון המונים. אולם, ל-Tross ישנה גישה ייחודית בפעילותה. היא פועלת מתוך התבססות משמעותית על איסוף נתונים שונים ואלגוריתמים, ומצטיירת כחברה הפועלת בשיטה של שיווק מתקדם בעידן הדיגיטלי של ימינו.

חברת Tross מעוניינת לעבוד - אך ורק מול יזמים וחברות עסקיות עם פרויקטים בעלי פוטנציאל הצלחה גבוה, כאלה הראויים למתן השירותים האיכותיים שהיא מציעה, לתפיסתה.

בין השירותים השונים אותה מציעה חברת Tross ללקוחותיה:

ניהול קמפיין ב-360: חברת Tross דואגת לתכנון והוצאה לפועל של כל היבט בקמפיין המועלה לאתרי גיוס מימון המונים. דוגמאות לכך יכולות להיות למשל- אסטרטגיית תמחור (קביעת תקרות תמיכה ותגמול לתומכים, בפרויקטים המועלים בקמפיינים השונים), תכנון יצירתי של העברת מסרים ועוד.

ביצועיות פרסום: בזכות השימוש באלגוריתמים בתוכנת ניהול ייחודית, Tross מסייעת ללקוחותיה למקסם תוצאות של קמפיינים בהיבטן הפרסומי .

שירותי ייעוץ: Tross מעניקה ייעוץ וליווי שיווקי ללקוחות המעלים קמפיינים לפרויקטים שלהם באתרי גיוס מימון המונים.

בפועל, חברת Tross פועלת מתוך התבססות על ארבעה עוגנים מרכזיים:

הגלם האנושי: כל הפן הקריאטיבי - כמו למשל עיצוב סרטי וידאו עבור קמפיינים של פרויקטים שונים; נעשה על ידי הצוות של  Tross- אשר דואג בהמשך גם לביצוע אופטימיזציה; וזאת באמצעות בחינת דוגמאות קריא ייטיב אשר סיפקו ביצוע חיובי בקרב קהלים דומים לאלו שעבורם מיועדים הקמפיינים המועלים באתרי גיוס מימון ההמונים.

ניבוי אנליטי: באמצעות מערכת מתקדמת; המסוגלת לאסוף בזמן אמת נתונים רלוונטיים מרובים ממקורות שונים, מצליחה Tross לסייע ביצירת אופטימיזציה בניהול נבון של קמפיינים. כלומר, בזכות איסוף המידע הנוגע לקמפיינים באתרי גיוס מימון המונים, מתגבשת הבנה לגבי כללי המשחק המתרחשים בקמפיינים שונים (מה עובד יותר ומה עובד פחות \ מה כדאי להוסיף לקמפיין או לגרוע ממנו, נקודות שכדאי לשמר \ לשפר וכו').

מיקוד אדפטיבי (מסתגל): איסוף הנתונים הרב הנוגע לקמפיינים של פרויקטים - המועלים לאתרי גיוס מימון המונים; מסייע לחברת Tross בשיפור מתמיד ברמת המיקוד בקהלי היעד הרלוונטיים לכל קמפיין. (באנגלית Smart Targeting).

אלגוריתם לתמחור: תוך ביצוע בדיקות סדרתיות - המתבססות על ניתוח אנליטי של נתונים, Tross מאמינה כי היא מסוגלת לנבא את תוצאותיה של השפעת התמחור (אופטימיזציה של קביעת סכומי התמיכה בפרויקטים המועלים בקמפיינים באתרי גיוס מימון ההמונים כנגד תגמול נבון עבור התומכים).