עיצוב תעשייתי - תהליכי עיצוב מוצר חדש עלידי מעצב תעשייתי

אתם נמצאים בתחילת התהליך לקראת מימוש של רעיון מהפכני לכדי מוצר חדש? סביר להניח שאתם מודעים לצורך לפנות כעת אל מעצב תעשייתי עצמאי או לחילופין אל חברה המתמחה בעיצוב תעשייתי והפיכת רעיון למוצר. כאן ברצוננו להדגיש את החשיבות הרבה שיש להיערכות מוקדמת טרם הפגישה עם המעצב או החברה ולהמשך העבודה מול אותו הגוף שבחרתם לעבוד עימו במסגרת הפרויקט. תהליך נכון ואיכותי יסייע לא רק לכם אלא גם למעצבים להשיג את היעדים הרצויים המשותפים, מוצר אטרקטיבי לשביעות רצון הלקוחות.

עיצוב מוצר חדש

בשלב הראשון במסגרת הפגישה עם המעצב התעשייתי יהיה עליכם להציג סקירה מפורטת של המוצר שברצונכם לפתח הנדרש לעיצוב. מעצב מקצועי יבקש מכם להציג את מלוא הנתונים הרלוונטיים על מנת להבטיח בהמשך עיצוב נכון של המוצר. השאלות שצריכות להישאל בנקודה זו הן: אילו בעיות המוצר נדרש לפתור ומה הוא עושה, מיהו קהל היעד של המוצר- המעצב יוכל להתאים ברמה הטובה ביותר את עיצוב המוצר לקהל היעד דרך פילוח שוק היעד של המוצר, מהן עלויות המוצר העתידיות לצרכן, איזה סוג של טכנולוגיה נדרשת לייצור המוצר, מהם חומרי הגלם שלו, מהן עלויות הייצור המשוערות עבור המוצר ומהן דרכי השיווק.

בירורים מקדימים מול המעצב התעשייתי

קרוב לוודאי שבשלב ההתחלתי בו אתם נמצאים לא תוכלו לענות על כל השאלות הללו, אולם סביר להניח כי יש כבר ברשותכם מענה עבור חלק לא מבוטל של שאלות אלו. מעצב תעשייתי יכוון אתם דרך הצגת העלות המשוערת לפי סוג הטכנולוגיה הנדרשת וקווי העיצוב המקובלים למוצר בהתאם לקהל היעד. במסגרת סקירת המוצר ידונו על הפרק הדרישות האישיות שלכם כלקוחות ובמקביל המעצב יברר כמה נקודות נוספות מולכם מעבר לדרישות האישיות שלכם. כאמור המעצב ינסה לברר יחד אתכם מהו השוק אלו מיועד המוצר, מהם אפיוני הטכנולוגיה לייצור המוצר באם והוגדרה על ידכם מראש.

עלויות עיצוב תעשייתי למוצר חדש

עיצוב תעשייתי למוצר חדש מחייב לא מעט השקעה, אולם אם והתהליך נעשה באופן איכותי ומקצועי גודל הסיכונים הופך למבוקר יחסית והסיכויים לקבלת החזר כספי גבוה עבור ההשקעה הראשונית עולה משמעותית. היקף העבודה והמורכבות של המוצר מכתיבים למעשה את עלויות שירותי המחקר, הפיתוח והעיצוב שיכולים לנוע בטווח גדול של מחירים כתוצאה מכך. חברת גיזמו תשמח להעניק לכם הצעת מחיר מפורטת ביחס לשלבי העבודה הנדרשים במסגרת הפרויקט שלכם ולאחר פגישת היכרות בה המוצר והדרישות שלכם יבחנו היטב.

חברת גיזמו בשיתוף פעולה עם חברת מקביט

גיזמו-מייקר הוא משרד הנדסה שעובד יחד עם חברת הבת  MecBit LTD . גיזמו מתמחים במתן שירותי פיתוח פטנטים, הכנת תיקי מוצר ובניית אבי טיפוס עבור מוצרים חדשים. חברת MecBit עובדת לצד מעצב תעשייתי מנוסה ומהנדסי מכונות שהיו אחראיים יחדיו על מגוון רחב של פרויקטים שונים. תודות לאינטגרציה של מקביט, לקוחות גיזמו יכולים ליהנות מחיסכון משמעותי בזמן בחירת אנשי מקצוע שונים. כמו כן חברת מקביט מאפשרת פיתוח מוצרים חדשים דרך התייחסות מתאימה לעיצוב המוצר, לפלסטיקה, מכאניקה, איכות הטכנית של המבנה, אלקטרוניקה ושימושיות.